Звіт голови Чернівської сільської ради За 2024 рік
Звіт
Сільського голови Чернівської сільської ради
За 2024 рік,
відповідно до Закону України
« Про місцеве самоврядування в Україні »
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні »
сьогодні звіт перед сільською територіальною громадою за підсумками роботи в 2024 році.
Четвертий рік триває агресія російської федерації проти нашої держави. Пріоритетом роботи на сьогоднішній день є допомога ЗСУ, нашим землякам військовослужбовцям.
На протязі року ми з вами оперативно реагували на звернення військових частин та перерахували згідно рішення сесії 1085.0 тис.грн в тому числі:
в/ч А2196-100.0 тис.грн
в/ч А4885-385.0 тис.грн
в/ч А4122-300.0 тис.грн
в/ч А4638-300.0 тис.грн
Фермерськими господарствами району, суб’єктами підприємницької діяльності на допомогу ЗСУ зібрано 508.5 тис.грн в тому числі Ісаєвська МТС 150 тис.грн, Ф/г”Оріон” 93.0 тис.грн, Ф/г “Авіс” 40.0 тис.грн, Ф/г “Котовське”56.0тис.грн Павлій Олег Вікторович 20.0 тис.грн, Ясько Іван Юрійович 15.0 тис.грн та інші.
І в подальшому ми з вами повинні оперативно реагувати на потреби ЗСУ та земляків військовослужбовців.
Робота сільської ради в 2024 році, як і в попередні роки 2022-2023, була скорегована до умов дії воєнного стану, що в деякій мірі обмежило використання коштів по соціально-економічному розвитку нашої громади.
Як голова громади, намагаюся побудувати злагоджену, відкриту роботу депутатського корпусу, виконкому та працівників сільської ради
В 2024 році відбулось 15 засідань ради, на яких розглянули та прийняли відповідні рішення з 131 питання. Попередньо питання які розглядалися на сесіях були опрацьовані на засіданнях постійних комісій.
Виконавча діяльність сільської ради здійснювалася через виконавчий комітет за звітній період було проведено 19 засідань виконавчого комітету, розглянуто 81 питання.
З метою вирішення своїх проблем до сільської ради протягом звітного періоду звернулося 681 особа в т.ч.
-з питань соціального захисту населення - 399 осіб;
-земельних відносин – 264 особи;
інших питань 18 осіб.
В звітному періоді з сільського бюджету комісією з питань надання одноразової допомоги мешканцям громади надана допомога на суму 313 тис.грн
За звітний період сільським головою підписано та видано 228 розпоряджень: 137 по особовому складу, 75 розпоряджень по основній діяльності, 16 розпоряджень з кадрових питань.
Секретарем сільської ради зареєстровано 48 довіреностей (прирівняних до нотаріальних), посвідчено 44 нотаріальних документа.
В звітному періоді до сільської ради надійшло 681 документ, з них 16 розпоряджень голови обласної військової адміністрації, 298 доручень голови обласної та районної адміністрації та 397 листів.
Виконання контрольних документів забезпечується структурними підрозділами, відділами, службами та центром надання адміністративних послуг громади
На даний час ЦНАП працює у відремонтованому приміщенні, створені умови які відповідають сучасним вимогам, відвідувачі мають можливість отримати 239 адміністративних послуг які були затверджені сесіями сільської ради.
За період роботи з 01 січня 2024 року до 31 грудня 2024 року у ЦНАП відвідувачам було надано 2951 адміністративних послуги, серед яких найбільш актуальними є:
- реєстрація місця проживання - 177;
- з питань соціального захисту:
пільги – 169;
субсидія – 399;
допомоги – 352.
- надання відомостей з Державного земельного кадастру – 15;
- видача довідок – 221;
З 18 травня набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку» у відповідності до якого у ЦНАПі військовозобов'язані можуть оновити свої дані. Цією послугою скористались 235 осіб.
Незважаючи на війну, ЦНАП продовжує працювати задля задоволення потреб населення та забезпечення отримання своєчасних та якісних адміністративних послуг мешканцями громади та внутрішньо переміщеними особами. У ЦНАП щодня звертаються десятки громадян для отримання послуг державної влади та місцевого самоврядування. Протягом звітного періоду адміністраторами ЦНАП постійно здійснювалось консультування громадян з питань надання адміністративних послуг, в тому числі з реєстрації внутрішньо переміщених осіб, зокрема було надано статус ВПО – 13 особам та оформлено 32 допомоги ВПО.
На постійному особливому контролі є надання послуг для ветеранів, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України.
Якість надання адмінпослуг переважно залежить від компетентності адміністратора, тому навчання адміністраторів ЦНАП є пріоритетним. Адміністратори постійно працюють над підвищенням рівня своїх професійних навичок, кожен адміністратор пройшов онлайн курси на порталі Дія, про що свідчать отримані сертифікати. Адміністратори беруть активну участь у офлайн та онлайн нарадах, тренінгах, зустрічах та семінарах.
В надані послуг є серйозні недоліки, практично півроку не організована робота по виданні Свідоцтва про народження, свідоцтва про смерть, реєстрація шлюбів, хоча по інтегруючим показникам ЦНАП на позитивних позиціях, 26-28 місце серед 91 громади області.
Необхідно зазначити, шо кадрове питання одне з основних на сьогоднішній день. Частина спеціалістів не має потенціалу та бажання працювати згідно вимог сьогодення, частина маючи добрі знання, це молодь,
таке враження що хоче пересидіти деякий час, а потім вирішувати в іншому місці своє подальше життя. В разі продовженння даної ситуації, вимушений буду вживати організаційні заходи про що спеціалісти попереджені.
ЗЕМЛЕУСТРІЙ
Загальна площа земель сільської ради становить 30639 га з них землі сільгоспвиробництва складають - 26103,6 га в тому числі ріля – 21566,7
На постійній основі проводиться аналіз земельних ділянок сільськогосподарського призначення, на даний час визначаються ділянки, які відповідно рішення сесії сільської ради будуть виставлені на земельні торги з подальшою передачею в оренду.
Площа земельних ділянок, на які укладенно договора оренди з юридичними особами 797,77 га, сума надходжень складає 3577,3 тис.грн
Площа земельних ділянок на які заключено договора оренди з фізичними особами складає 34,7 га, сума надходжень – 172,7 тис.грн.
Для наповнення місцевого бюджету потрібно підготувати документи, що до продажу на земельних торгах права оренди на земельні ділянки комунальної власності. Не роблячи цього, ми порушуємо чинне законодавство.
В 2024 році сесію сільської ради виділено кошти на встановлення меж територій населенних пунктів та проведеня нормативно грошової оцінки землі.
Підрядник відмовився від виконання робіт в зв’язку з стислими термінами виконання, що пов’язано з закінченням календарного року
В 2025 році роботу потрібно поновити та завершити.
На сьогоднішній день не розроблено Комплексний план просторового розвитку територіальної громади. Необхідно розпочати процедуру його розроблення з прийняттям відповідних рішень сесії.
Орієнтовно розроблення плану сягає до 5 млн.грн, передбачено фінансування з державного, обласного та місцевого бюджетів.
Сільське господарство
Основний резерв росту надходжень до місцевого бюджету це земля, яка знаходиться в використані сільгосппідприємств; фермерських господарств, фізичних осіб підприємців та самостійників
Динаміка надходжень податків в 2021-2024 роках до місцевого бюджету
Період ( роки ) |
Всього надійшло до місцевого бюджету від с/г виробників, тис.грн |
Мета росту |
2021 |
26875,6 |
- |
2022 |
28102,2 |
104,6 |
2023 |
33406,3 |
118,9 |
2024 |
44963,9 |
134,6 |
Темп росту в 2024 році в порівнянні з 2021р. склав 167,3%, або надійшло більше на 18088.0 тис.грн.
Бюджетоутворюючим платником громади являється ТОВ «Ісаєвська МТС». З загальної суми надходжень від сільгосппідприємств та фермерських господарств 29087,6 тис.грн від зазначеного підприємства надійшло 15204,4 тис.грн що складає 59,8%
Податкове навантаження на 1 га складає 6162 грн
Високий рівень сплати податків мають слідуючі господарства:
Вищезазначені господарства стабільно сплачують податки на протязі трьох останніх років
Господарства які мають низький рівень податкового надходження на 1 га
№ п/п |
Найменування господарства |
Сплачено податків (тис.грн) |
Знаходжені землі в обробітку (га) |
Податкове надходження на 1 га |
Орієнт. втрати бюджету (тис. грн) за ост.3 роки |
1 |
ТОВ «Агроком» |
408,9 |
610,83 |
669 |
1500.0 |
2 |
Ф/г «Сатурн» Белік О.П. |
77,8 |
155,19 |
501 |
478.0 |
3 |
Ф/г «Маяк»-2018 |
339,5 |
340,57 |
997 |
360.0 |
4 |
Ясен 2020 |
51,7 |
62,88 |
882 |
95.0 |
5 |
Тилигул -3 |
94 |
412,88 |
228 |
1200.0 |
6 |
Ф/г Каріна |
0 |
50.32 |
0 |
195.0 |
7 |
Ф/г Менуа |
0 |
50.0 |
0 |
195.0 |
8 |
Ф/г Спартак |
20.0 |
80.4 |
248 |
264.0 |
9 |
Ф/г Доля |
14.5 |
66.86 |
217 |
180.0 |
10 |
Ф/г Світлана |
40.7 |
184 |
221 |
480.0 |
На надзвичайно низькому рівні сплачують податки, не фіксують доходи наступні господарства:
Ф/г «Алмаз-Агро», Котвіцька О.М. 146 га/2,7 тис.грн
Ф/г «Лада» Павловський М.М. 41.64 га /13,7 тис.грн
Ф/г «Чорних» Чорний В.М. 49,7 га /12,8 тис.грн
Ф/г «Спартак» Лисенко П.Ф. 80,4 га / 20,0 тис.грн
Ф/г «Троянда» Каленюк Г.Г. 40 га / 11,8 тис.грн
Ф/г «БМВ» Буряченко М.В. 53,6 га / 49 тис.грн
Ф/г «Радикал» Драч Р.В. 64,98 га / 0
Ф/г «Флора» Лисенко М.П 19.72 га/4.9 тис.грн
Робота в даному напрямку проводиться, працюють робочі групи по наповненню місцевого бюджету, зрушення є, але недостатні.
В цілому стан сплати податкових зобов'язань змінюється в позитивну сторону, про свідчить динаміка стану надходжень за останніх 4 роки.
На постійні основі фінансовим відділом проводиться засідання робочих груп по наповненню місцевого бюджету. Запрошуються підприємства-боржники, або ті користувачі земельними ділянками, які мають низький рівень податкового навантаження на один гектар. На протязі звітного року було 8 засідань робочої групи по наповненню місцевого бюджету.
Надходження податкових зобов’язань в розрізі старостинських округів
(підприємства / фермерські господарства)
Старостинські округи |
Всього земель в обробці (га) |
Всього надійшло до бюджету (тис грн) |
Питома вага (%) |
Скосарівка |
2392,03 |
3315,9 |
11,3 |
Ісаєве |
3619,76 |
17404,1 |
59,8 |
Левадівка |
2412,74 |
3504,5 |
12,0 |
Чернове |
2332,33 |
3974,1 |
13,6 |
Настасіївка |
1459,83 |
888,9 |
3,0 |
Всього |
12216,69 |
29087,6 |
100 |
З наведеної інформації висновок потрібно зробити головний:
1.землю повинні обробляти ті суб’єкти господарювання, які сумлінно сплачують податки.
2.З метою наповнення місцевого бюджету. на рівні сесії заборонити надання земельних ділянок в оренду юридичним та фізичним особам в разі не сплати податкових зобов’язань суб’єктами господарювання.
3.при розподілі вільного залишку потрібно враховувати надходження по старостинським округам і розподілити суми пропорційно надходженням на відповідні території.
ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ В 2024 РОЦІ.
Одним з пріоритетів в роботі керівництва громади, депутатського корпусу є соціальний напрямок та благоустрій всіх населених пунктів сільської ради, що підтверджуються виконаними роботами в 2024 році:
- Придбано шкільний автобус для Скосарівського ЗЗСО - 1050.0 тис.грн.
-Встановлено зупинки металеві 2 шт для школярів (Андрєво-Іванівка Добриднівка-65 тис.грн).
-Поточний ремонт харчоблоку стаціонарного відділення територіального центру — 174,9 тис.грн с.Настасіївка.
-Поточний ремонт мосту село Веселе — 40,9 тис.грн Велика подяка сім’ї Цибульського В.В за організацію робіт.
-Поточний ремонт огорожі кладовище с.Левадівка—139 тис.грн.
-Розчищення водовідвідних канав в с.Веселе, Ісаєве, Скосарівка, вивезення намулу - 324,3 тис.грн.
-Поточний ремонт опалення сховища (адмін будівля сільської ради)-
109, 7 тис.грн.
-Капітальний ремонт опалення в адміністративні будівлі Ісаєвського старостинського округу — 296 ,3 тис.грн.
-Придбано 120 саджанців Туї, 200 саджанців троянди, 100 шт сосни та висаджено по населеним пунктам громади.
-Допомогу в придбанні сосни в сумі 50 тис.грн надав підприємець Дмитрієнко А.І.
На спортивній площадці с.Андрієво-Іванівка висадженно та доглядається – 247 шт. катальпи
- Капітальний ремонт фасаду будівлі ОЗО Андрієво-Іванівської ЗЗСО – 458,6 тис.грн
- Поточний ремонт частини приміщень 1 поверху БДЮТ (дитяча бібліотека)- 154,9 тис.грн
- Капітальний ремонт; відмостки будівлі Ісаєвської гімназії – 290,7 тис.грн;
- Капітальний ремонт сховища Скосарівського ЗЗСО – 799,0 тис.грн;
- Капітальний ремонт відмостки навколо сховища Скосарівського ЗЗСО – 399,9 тис.грн;
- Капітальний ремонт внутрішніх туалетів ОЗО Андрієво-Іванівської ЗЗСО – 613,9 тис.грн;
- Капітальний ремонт БДЮТ (внутрішні роботи 2 поверх, коридор) – 365,2 тис.грн;
- Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Богданівського БК – 197,9 тис.грн;
- Поточний ремонт по заміні віконних та дверних блоків по Веселівському БК-110,7 тис.грн Подяка депутату Яцкову О.В – 30.0 тис.грн ремонт двух кімнат для фельшерського пункту
- Поточний ремонт покрівлі гаража Левадівськой гімназії – 146,5 тис.грн
- Поточний ремонт покрівлі Левадівського СБК – 99,9 тис.грн;
- Капітальний ремонт частини (туалети, душова) в будинку дитячої та юнацької творчості– 351,8 тис.грн;
- Капітальний ремонт частини приміщення БДЮТ (ЦНАП) – 465,6 тис.грн;
- Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Ісаєвської гімназії – 999,8 тис.грн ПКД – 47,2 тис.грн;
- Виготовлення ПКД подвійного призначення для будівництва сховища та коридору, Левадівській гімназії – 733,6 тис.грн;
- Поточний ремонт системи опаленння ОЗО Андрієво-Іванівської ЗЗСО – 165.0 тис.грн;
- Оздоровлення дітей (369) – 288,3 (лише 2 громади проводили оздоровлення з Березівсьокого району) 316 тис.грн;
- Харчування дітей – 3569,3 тис.грн;
- Витрати на матеріали, предмети, інше для навчальних закладів – 1814,0 тис.грн в т.г:
Андрієво-Іванівської ЗЗСО –337,0 тис.грн;
Левадівська гімназія – 515,0 тис.грн;
Скосарівського ЗЗСО – 252,8 тис.грн;
Ісаївська гімназія – 442,7 тис.грн;
БДЮТ – 75,0 тис.грн;
Андрієво-Іванівської СБК – 83,3 тис.грн;
Левадівська СБК – 51,4 тис.грн;
Монтаж систем пожежної сигналізації в ОЗО «Андрієво-Іванівська ОЗСО» - 1071.0 тис.грн;
Доходи
За 2024 рік до загального та спеціального фондів (враховуючи міжбюджетні трансферти) бюджету Андрієво-Іванівської сільської ради надійшло 75 474,15 тис. грн. доходів, з них до загального фонду – 72 943,55 тис. грн., що становить 102,6 відсотка до уточненого плану на звітну дату, спеціального – 2 530,6 тис. грн., або 114,45 відсотка відповідно.
Склад надходжень за відповідний період бюджету сільської об’єднаної територіальної громади характеризується:
- власні доходи загального фонду (без міжбюджетних трансфертів) – 43 472,0 тис. грн.;
- власні доходи спеціального фонду (без міжбюджетних трансфертів) – 1 491,9 тис. грн.;
- міжбюджетні трансферти – 30 510,2 тис. грн., а саме:
- освітня субвенція з державного бюджету – 22 852,6 тис. грн.;
- субвенція з державного бюджету на харчування учнів – 508,5 тис. грн.;
- дотація з державного бюджету – 5 462,2 тис. грн.;
- інші субвенції з місцевого бюджету – 648,2 тис. грн..;
- інші субвенції з місцевого бюджету (спец.фонд) – 292,0 тис. грн.;
- інші субвенції з державного бюджету (спец.фонд) –746,7 тис. грн..
Власні доходи сілької громади становлять 59,6 % від загальних надходжень;
Міжбюджетні странсферти складають 40,4 % всіх доходів
Власні кошти загального фонду до сільського бюджету надійшли в сумі 43 472,0 тис. грн.
Затверджений сільською радою обсяг доходів загального фонду бюджету сільської ради у звітному періоді виконано на 104,6 відсотків. До загального фонду надійшло 43 472,0 тис. грн. надходжень при планових показниках на звітний період в 41 545,1 тис. грн., що на 1 927,0 тис. грн.. більше плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року (30 865,7 тис.грн.) збільшення власних доходів склало 12 606,3 тис. грн. або 40,8 відсотків приросту доходів.
Власні надходження загального фонду сільського бюджету Андрієво-Іванівської сільської ради мають таку структуру:
- місцеві податки, які складають 43,1 % від надходжень загального фонду (18 712,4 тис. грн.)
- податок на доходи фізичних осіб, що становить 52 % від надходжень загального фонду (22 631,0 тис. грн..)
- внутрішні податки на товари та послуги (акциз), які становлять 4,8 % від надходжень загального фонду (2 104,6 тис. грн.)
- інші надходження загального фонду, які складають 0,1 % від надходжень загального фонду (24,07 тис. грн..)
Найбільшу питому вагу ( 42,8 %) у надходженнях загального фонду бюджету сільської ради в 2024 році становлять місцеві податки, за рахунок яких до бюджету сільської ради надійшло 18 617,7 тис. грн.
Структура місцевих податків складається з податку на майно та єдиного податку
За рахунок податку на майно бюджет отримав 10 818,3 тис. грн.. (58,1% від суми місцевих податків);
Єдиний податок склав 7 799,4 тис. грн..( 41,9 % від суми місцевих податків);
Структура податку на майно складається з податку на нерухоме майно, сплаченого юридичними і фізичними особами, транспортного податку, плати за землю з юридичних та фізичних осіб.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки:
За рахунок податку на нерухоме майно, сплаченого юридичними особами бюджет наповнено на 103,9 тис. грн.. (0,9 % від загальної суми податку на майно);
За рахунок податку на нерухоме майно, сплаченого фізичними особами бюджет отримав 168,0 тис. грн.. (1,6 % від загальної суми податку на майно);
Плата за землю
Планові показники плати за землю виконано на 113,1 % - при плані 9 300,0 тис. грн.. бюджет становить 10 521,4 тис. грн. (на 1221,4 тис. грн. більше запланованого) та складає 92,8 % від загальної суми податку на майно. В порівняні з 2023 роком (10 034,7 тис. грн.) в 2024 році цього податку надійшло на 486,7 грн. більше ). Темп росту – 104,9%.
З усієї плати за землю до бюджету надійшло
Земельного податку з юридичних осіб надійшло до бюджету на суму 575,1 тис. грн... При плані 566,0 тис. грн.. (виконано на 101,6%). В порівняні з 2023 роком (632,2 тис. грн..) динаміка росту – 90,0 %.
Бюджетоутворюючими платниками податку є: ДНЗ «Ісаєвський ПАЛ» - 177,7 тис. грн.., ТОВ «Інвест Регіон» - 235,4 тис.грн..
Земельного податку з фізичних осіб надійшло до бюджету 2 334,3 тис. грн.. При планових показниках 2 276,6 тис. грн. на 57,8 тис. грн.. більше (виконано на 102,5 %. ).
Темп росту в порівняні з 2023 роком ( 2 154,6 тис.грн.) становить 108,3 %.
Орендної плати з юридичних осіб, при планові 5 235,0 тис. грн.., надійшло до бюджету на 1 048,1 тис. грн..( 20,0 %) більше, а саме 6 283,1 тис. грн. Порівняно з 2023 роком (5 483,6 тис. грн..) темп росту – 114,6 %.
Найбільш суттєво, на надходження орендної плати з юридичних осіб в місцевому бюджеті, вплинула сплата від: ТОВ «Ісаївська МТС» - 1 606,2 тис. грн.., ТОВ «Ренджи Татарбунари» - 1 201,7 тис.грн., ТОВ «Ліга-50» - 813,5 тис.грн., ТОВ «Аквім» - 510,4 тис. грн., ПП «Земля» - 230,9 тис. грн..
Орендна плата з фізичних осіб надійшла в сумі 1 328,9 тис. грн. При плані 1 222,4 тис. грн. (виконано на 108,7 %). В порівняні з 2023 роком (1764,3 тис. грн..) динаміка росту – 75,3 %
Бюджетоутворюючими платниками з даного виду податку в 2024 році є : Усатий С.С. – 105,8 тис. грн., Яцков О.В. – 85,8 тис. грн.
Єдиний податок:
Єдиного податку з юридичних осіб надійшло 30,7 тис. грн., при плані 30,3 тис. грн.. (виконано на 101,1 %) (А-Іванівське ССТ -28,7 тис. грн., інші - 1,6 тис.грн.).
Фізичні особи сплатили єдиного податку 2 679,4 тис. грн.. Темп росту в порівняні з 2023 роком ( 1 969,6 тис. грн..) – 136,0 %.
Найбільшими платниками з даного податку є: ФОП Чумак М.В.- 159,2 тис.грн., ФОП Тимошик Я.В – 136,5 тис. грн.., ФОП Семенаха Д.С. – 132,8 тис. грн., ФОП Яцков О.В. – 115,0 тис. грн.., ФОП Бебко М.Д.- 111,9 тис. грн., Півнев В.Б. – 56,9 тис. грн.
Єдиний податок з с.г. товаровиробників, у яких частка с.г. товаровиробництва за попередній рік дорівнює або перевищує 75%, за 2024 рік складає 5 089,3 тис. грн. (при плані 4 991,6 тис. грн.), що становить 101,9 %. Темп росту в порівняні з 2023 роком (4 974,9 тис. грн..) – 102,3 %.
Найбільшими платниками з даного виду податку є : ТОВ «Ісаївська МТС» - 852,5 тис. грн., ТОВ «Аграріум» - 428,3 тис. грн., ф.г. «Котовське» – 373,9 тис. грн., ПП «Земля» - 318,7 тис. грн.., сфг «Оріон» - 310,0 тис. грн.., ф.г. «Авіс» – 257,1 тис. грн., ф.г., «Поле» – 242,7 тис. грн., ТОВ «Агроком» - 237,4 тис. грн.., ф.г. «Стимул» – 228,8 тис. грн., ТОВ «Левадівка Агро» - 174,6 тис. грн., СТОВ «Ім. Мічуріна» - 121,0 тис. грн..
Податок на доходи фізичних осіб
Другим по величині бюджетоутворюючим податком Андрієво-Іванівської сільської ради є податок на доходи фізичних осіб, якого надійшло до бюджету у 2024 році 22 629,6 тис. грн.. при плані 22 162,4 (виконано на 102,1%). Динаміка росту в порівняні з минулим роком (11 902,6 тис. грн..) – 190,1 %.
ПДФО із доходів платника податку у вигляді заробітної плати
Податку на доходи фізичних осіб з доходів платника податку у вигляді заробітної плати, сплачено 50-ма податковими агентами , за 659 працюючих ( 24,5 % від всього активного населення (2690 чол.)), на суму 10 390,9 тис. грн. при плані 10 044,1 тис. грн..(виконано на 103,45 %)
- бюджетна сфера – 7 201,0 тис. грн.. (8 податкових агентів)
В бюджетній сфері працює 456 чол., що складає 69,2 % від всього працюючого населення громади та отримують середню заробітну плату 11423 грн.
- сільське господарство – 1 506,7 тис. грн.. (17 податкових агентів)
В сільському господарстві працює 101 чол., що складає 15,3 % від всього працюючого населення громади та отримують середню заробітну плату 10791 грн.
- торгівля – 748,1 тис. грн.. (13 податкових агентів)
В торгівлі зайняті 42 чол., що складає 6,4 % від всього працюючого населення громади та отримують середню заробітну плату 12885 грн.
- охорона здоров*я і соціальна допомога – 831,2 тис. грн.. (3 податкових агента)
У сфері охорони здоров*я працює 50 чол., що складає 7,6 % від всього працюючого населення громади та отримують середню заробітну плату 12025 грн.
- інші види діяльності – 103,9 тис. грн.. (4 податкових агента)
В інших видах проводить діяльність 10 чол., що складає 1,5 % від всього працюючого населення громади, та отримують середню заробітну плату 8000 грн.
Податок на доходи фізичних осіб з доходів платника податку інших ніж заробітна плата в розрізі територій
Податку на доходи фізичних осіб з доходів платника податку інших ніж заробітна плата, сплачено податковими агентами на суму 9 895,1 тис. грн. (при плані 9 896,4 тис. грн.. (виконано на 99,99%)). Із зазначеного податку за оренду земельних часток (паїв) сплачено в 2024 р. в розрізі територій:
Ісаєве 1 978,9 тис. грн.., (орендна плата – 10 993,33 тис. грн. – 13,3 % від НГО)
А-Іванівка – 1 496,9 тис.грн..,(орендна плата– 8 316,1 тис.грн. – 14,5 % від НГО)
Скосарівка – 1 276,7 тис. грн. (орендна плата – 7 092,78 тис. грн. – 12,2 % від НГО)
Левадівка – 1 335,6 тис. грн. (орендна плата – 7 420,0 тис. грн. – 17,8 % від НГО)
Настасіївка – 209,8 тис. грн.., (орендна плата – 1 165,6 тис. грн. – 4,3 % від НГО)
Найбільшими платниками з даного виду податку є : ТОВ «Ісаївська МТС» - 1059,1 тис. грн.(13,5 % від НГО), ПП «Земля» - 826,2 тис. грн. (16 % від НГО), сфг «Оріон» - 398,5 тис. грн. (13,5 % від НГО), фг «Авіс» - 325,2 тис. грн. (32,3 % від НГО).
Найбільший відсоток від НГО орендної плати власникам паїв сплатили : ф.г «Авіс» - 19,7 %, ф.г «Котовське» - 20,5 %, ф.г «Лім Агро» - 20,5 %, ПП «Скраб» - 20,5 %.
Найменший відсоток від НГО орендної плати власникам паїв сплатили : ф.г «Кристал» - 5,1 %, ТОВ «Агроком» - 3,7 %, ф.г. «Аквобуд» – 2,9 % .
Ф.г. «Ясен 2020», ф.г «Алмаз Агро», ф.г «Спартак», ф.г «Радікал» зовсім не сплатили ПДФО з орендної плати за земельні паї.
Податку на доходи фізичних осіб, сплаченого фізичними особами за результатами річного декларування, надійшло 145,1 тис. грн. при плані 145,1 тис. грн. (виконано на 100 %)
Внутрішні податки на товари та послуги
- Акцизного податку (вироблене пальне) надійшло на суму 232,0 тис. грн.. при плані 230,0 тис. грн. (виконано на 100,1 %)
- Акцизного податку (ввезене пальне) надійшло на суму 1 417,2 тис. грн.. при плані 1 403,3 тис. грн. (виконано на 100,1 %)
- Акцизного податку з реалізації підакцизних товарів надійшло на суму 455,4 тис. грн. при планових призначеннях 428,8 тис. грн. (виконано на 106,2%)
Найбільш вагомим платником даного податку є ТОВ «Альянс Холдинг» - 23,4тис. грн.
Інші надходження загального фонду
Інших надходжень загального фонду надійшло на суму 118,8 тис.грн.
Державне мито, яке справляється за місцем розгляду та оформлення документів: надійшло 14,2 тис. грн. (122,2 % річних планових призначень).
Надходження рентної плати за спеціальне використання природних ресурсів отримано в обсязі 3,3тис. грн. (92,3 % річних планових призначень).
Коштів інших надходжень надійшло 101,3 тис.грн. (131,0 % річних планових призначень).
Доходи по спеціальному фонду (без міжбюджетних трансфертів)
Затверджений план на 2024 рік по доходах спеціального фонду бюджету сільської ради (без міжбюджетних трансфертів) виконано на 127,3 відсотків до затвердженого плану на звітний період. До спеціального фонду надійшло 1491,9 тис. грн. надходжень при плані – 1 172,4 тис. грн.
Спеціальний фонд бюджету сільської ради складається з :
- екологічного податку, якого надійшло 12,0 тис. грн. при планові 16,1 тис. грн. ( виконано на 74,5%),
- батьківської плати, якої надійшло 278,1 тис. грн..
- орендної плати за використання земельних ділянок, переданих школам, якої надійшло 353,1 тис. грн..
- коштів (частки пенсій) будинку для людей похилого віку, які надійшли в сумі 268,8 тис. грн.
- коштів ЮНІСЕФ для ремонту опорних закладів освіти та кухонне обладнання надійшло 290,5 тис. грн..
- благодійні внески, гранти та дарунки (тер центр для ВПО, відділ освіти) 266,5 тис. грн..
- надходжень бюджетних установ від реалізації та оренди майна (відділ освіти) -1,3 тис.грн.
- плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (оплата ріднею утримання бабусі в будинку для людей похилого віку) – 21,7 тис. грн..
Порівняльна таблиця по доходам за 2021-2024 роки:
Код бюджетної класифікації |
Найменування |
Фактично надійшло за 2021 р. |
Фактично надійшло за 2023 р |
Фактично надійшло за 2024 р. |
% за аналогічний період 2021 року |
% за аналогічний період 2023 року |
11010100 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати |
7 314 621,58 |
8 378 491,93 |
10 390 928,32 |
142,06 |
124.02 |
11010400 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата |
2 242 802,86 |
3 265 549,30 |
9 895 053,06 |
441,19 |
303.01 |
11010500 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування |
388 105,65 |
95 867,47 |
145 108,37 |
37,39 |
151.36 |
11011300 |
Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами |
162 724,48 |
2 198 514,32 |
|
1351.07 |
|
11020200 |
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності |
0,00 |
1 360,00 |
|
0.00 |
|
13010200 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) |
2 962,00 |
2 607,00 |
|
88.01 |
|
13030100 |
Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення |
364,76 |
744,34 |
714,92 |
196,00 |
96.05 |
14021900 |
Пальне |
598 167,84 |
274 857,02 |
231 986,46 |
38,78 |
84.40 |
14031900 |
Пальне |
2 032 184,00 |
1 045 163,76 |
1 417 204,48 |
69,74 |
135.60 |
14040100 |
Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України |
282 937,92 |
257 169,06 |
382 184,40 |
135,08 |
148.61 |
14040200 |
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) |
65 253,20 |
73 198,00 |
|
112.18 |
|
18010100 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості |
141,40 |
6 317,43 |
6 476,22 |
4 580,07 |
102.51 |
18010200 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості |
1 687,43 |
4 821,42 |
9 308,72 |
551,65 |
193.07 |
18010300 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості |
9 037,29 |
88 975,27 |
158 670,29 |
1 755,73 |
178.33 |
18010400 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості |
36 330,89 |
49 451,48 |
97 432,96 |
268,18 |
197.03 |
18010500 |
Земельний податок з юридичних осіб |
283 256,00 |
632 177,25 |
575 078,70 |
203,02 |
90.97 |
18010600 |
Орендна плата з юридичних осіб |
4 363 863,79 |
5 483 580,36 |
6 283 101,59 |
143,98 |
114.58 |
18010700 |
Земельний податок з фізичних осіб |
2 218 578,62 |
2 154 665,24 |
2 334 318,14 |
105,22 |
108.34 |
18010900 |
Орендна плата з фізичних осіб |
1 944 830,20 |
1 764 313,22 |
1 328 886,86 |
|
75.32 |
18011000 |
Транспортний податок з фізичних осіб |
31 250,00 |
25 000,00 |
|
80.00 |
|
18050300 |
Єдиний податок з юридичних осіб |
26 655,05 |
27 210,76 |
30 686,07 |
115,12 |
112.77 |
18050400 |
Єдиний податок з фізичних осіб |
1 643 892,57 |
1 969 610,05 |
2 679 414,24 |
162,99 |
136.04 |
18050500 |
Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків |
2 508 315,29 |
4 974 943,62 |
5 089 318,54 |
202,90 |
102.30 |
21081100 |
Адміністративні штрафи та інші санкції |
4 362,50 |
5 440,00 |
|
124.70 |
|
21081500 |
Штрафні санкції, що застосовуються відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» |
23 800,00 |
28 220,00 |
24 820,00 |
104,29 |
87.95 |
22012500 |
Плата за надання інших адміністративних послуг |
2 628,11 |
2 274,60 |
|
86.55 |
|
22080400 |
Надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності |
739,87 |
36 000,00 |
48 000,00 |
6 487,63 |
133.33 |
22090100 |
Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування |
140,10 |
104,41 |
108,58 |
77,50 |
103.99 |
22090400 |
Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України |
8 115,05 |
10 365,28 |
14 067,77 |
173,35 |
135.72 |
24060300 |
Інші надходження |
294 471,36 |
47 893,14 |
20 747,60 |
7,05 |
43.32 |
|
Усього (без врахування трансфертів) |
26 223 039,52 |
30 865 672,10 |
43 472 010,21 |
165,78 |
140.84 |
Видатки
Фінансові ресурси бюджету громади спрямовувалися у першу чергу на забезпечення потреби в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ, відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну енергію, водовідведення та послуги зв’язку, медикаменти та продукти харчування, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків, фінансування видатків на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, реалізацію сільських соціальних програм.
Видаткова частина бюджету територіальної громади за 2024 року виконана в сумі 76 893,398 тис. грн., або на 94,8% до уточненого плану на 2024 рік 81 087,906 тис. грн., в тому числі:
по загальному фонду в сумі 64581,393 тис. грн., або на 95,44% до уточненого плану на 2024 рік 67 670,104 тис. грн.
по спеціальному фонду в сумі 12 312,005 тис. грн., або на 91,76% до уточненого плану на 2024 рік 13 417,802 тис. грн.
Фінансування установ з бюджету територіальної громади за 2024 рік в розрізі галузей по загальному фонду склало – 64 581,393 тис. грн.:
- освіту 44 418,937 тис. грн.(питома вага в видатках загального фонду бюджету 68,8%)
- охорона здоров’я 1 420,775 тис. грн.(питома 549659вага в видатках загального фонду бюджету 2,2%)
- культуру 1 979,855 тис. грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 3,1%)
- соціальний захист та соціальне забезпечення 4 134,022 тис. грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 6,4%)
- державне управління 8 591,267 тис. грн. (питома вага в видатках загального фонду бюджету 13,3%)
- житлово- комунальне господарство 2 192,023 тис. грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 3,4%)
- інша діяльність 345,0 тис. грн. (питома вага в видатках загального фонду бюджету 0,5%)
- Фізична культура та спорт 83,156 тис. грн. .(питома вага в видатках загального фонду бюджету 0,13%)
- міжбюджетні трансферти 1 191,101 тис. грн.(питома вага в видатках загального фонду бюджету 1,8%)
По спеціальному фонду за 2024 рік головними розпорядниками проведено касових видатків на загальну суму 12 312,005 тис. грн., в тому числі на
- міжбюджетні трансферти 1 735,0 тис. грн.
- капітальні видатки 8 671,571 тис. грн.
- харчування 1 153,765 тис. грн
- енергоносії-134,672 тис. грн
- предмети та матеріали 602,967 тис. грн
- заробітна плата з нарахуваннями 14,030 тис. грн
Фінансування установ з бюджету (загальний та спеціальний фонд) територіальної громади за 2024 рік в розрізі напрямків видатків склало 76 893,398 тис. грн., в тому числі :
- оплата праці і нарахування на заробітну плату 46 449,366 тис. грн. або 60,4%
- предмети , матеріали, обладнання та інвентар 2426,736 тис. грн. або 3,2%
- продукти харчування 4 811,424 тис. грн. або 6,3%
- оплата послуг ( крім комунальних) 2175,712 тис. грн. або 2,8%
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 5 014,848 тис. грн .або 6,8%
- поточні та капітальні трансферти -2 565,183 тис. грн. або 3,3%
- інші виплати населенню 1 450,704 тис. грн. або 1,9%
- інші видатки (в тому числі капітальні) 9 073,324 тис. грн. або 11,8%
- Міжбюджетні трансферти 2 926,101тис.грн або 3,8%
Протягом поточного року забезпечена своєчасна виплата заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ по всім галузях, відпускних педагогічним працівникам в повному обсязі згідно затверджених лімітів, забезпечено 100% фінансування захищених статей по всіх бюджетних установах: по енергоносіям, продуктам харчування, медикаментам.
Державне управління
Планові призначення на 2024 рік на утримання органів місцевого самоврядування по загальному фонду виконано в сумі 8 887,614 тис.грн., що є 96,67% виконання уточненого плану на 2024 рік. По спеціальному фонду видатків планові призначення склали 366,00 тис.грн. що є 100% виконання уточненого плану на 2024 рік.
Освіта
Державну політику в галузі освіти громади забезпечують 4 заклади загальної середньої освіти
1 заклад позашкільної освіти
1 заклад (централізована бухгалтерія )
Заклади освіти у громаді
Показники |
2024 рік |
Кількість установ всього (КПКВ 1000) |
6 |
Штатна чисельність (ДНЗ, ЗНЗ та інші установи освіти) в т.ч.: |
188 |
|
117,5 |
|
70,5 |
Фактично зайняті посади (ДНЗ, ЗНЗ та інші установи освіти) в т.ч.: |
180,16 |
|
109,66 |
|
70,5 |
Надання загальної середньої освіти кількість установ,в т.ч.: |
4 |
|
3 |
|
1 |
|
1 |
|
626 |
|
40 |
|
4 |
|
138 |
|
7 |
штатна чисельність , в т.ч.: |
173,75 |
|
94,75 |
|
14,5 |
Фактична кількість ставок в т.ч.: |
168,73 |
|
90,833 |
|
13,4 |
Заклад позашкільної освіти |
1 |
Кількість учнів позашкільної освіти |
230 |
Інші установи |
1 |
|
|
Бюджетні призначення спрямовані на наступні програми.
По КТПКВКМБ 0610160 Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах- план з урахуванням змін на 2024 рік по загальному фонду виконано в сумі 583,407тис. грн., або на 97,52% до уточненого плану на звітний період 598,254 тис. грн. Спеціальному фонду24,990 тис.грн при планових призначеннях 25,00 тис.грн,або 100% до уточненого плану на 2024 рік.
По КТПКВКМБ 0611021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти план з урахуванням змін 2024 року по загальному фонду виконано в сумі 18 574,927тис. грн., або на 98,27 % до уточненого плану на звітний період 18901,129 тис. грн..по спеціальному фонду виконано 6983,424 тис.грн, або на 91,89 % до уточненого плану на звітний період 7599,70 тис. грн
По КТПКВКМБ 0611031 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти план з урахуванням змін на 2024 рік по загальному фонду виконано в сумі 22526,517 тис. грн., або на 98,57 % до уточненого плану на звітний період 228252,600 тис.грнПовернуто до державного бюджету 326,083 тис.грн.
По КТПКВКМБ 0611070 Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти- план з урахуванням змін за 2024 рік по загальному фонду по виконано в сумі 1587,848 тис. грн., або на 90,078 % до уточненого плану на звітний період 1762,938 тис. грн..По спеціальному фонду план з урахуванням змін за 2024 рік по виконано в сумі 1212,190 тис. грн., або на 99 % до уточненого плану на звітний період 1224,456 тис. грн..
По КТПКВКМБ 0611061 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду план з урахуванням змін за 2024 рік по загальному фонду по виконано в сумі 113,573 тис. грн., або на 100 % до уточненого плану на звітний період 117,573 тис. грн..По спеціальному фонду план з урахуванням змін за 2024 рік по виконано в сумі 24,3 тис. грн., або на 100 % до уточненого плану на звітний період 24,3 тис. грн..
По КТПКВКМБ 0611141 Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти Централізована бухгалтерія план з урахуванням змін за 2024 рік по загальному фонду по виконано в сумі 1103,950 тис. грн., або на 98,58 % до уточненого плану на звітний період 1119,896 тис. грн..
По КТПКВКМБ 0611142 Інші програми та заходи в сфері освіти план з урахуванням змін 2024 року по загальному фонду виконано до уточненого плану на звітний період у сумі 3,62 тис. грн.або 66,67 % від планових призначень-5,43 тис.грн.Не недані документи одержувачами матеріальної допомоги у зв’язку з відсутністю іх в Україні.
По КТПКВКМБ 0611403 Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам план з урахуванням змін за 2024 рік по загальному фонду виконано в сумі 508,502тис. грн., або на 99,98% до уточненого плану на звітний період 508,6 тис. грн.Гарячим харчуванням було забезпечено 218 учнів початкових класів. Повернуто до державного бюджету 0,09755 тис.грн у звязку з відсутністю потреби в цих коштах. По спеціальному фонду виконання склало 0 тис.грн при при планових призначеннях 746,7 тис.грн так як кошти субвенції надійшли в останні дні грудня.
По КТПКВКМБ 0611181 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” план з урахуванням змін за 2024 рік по спеціальному фонду виконано в сумі 37,487тис. грн., або на 100% до уточненого плану на звітний період 37,487 тис. грн.
По КТПКВКМБ 0611182 Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної,сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам план з урахуванням змін за 2024 рік по спеціальному фонду виконано в сумі 337,357тис. грн., або на 100% до уточненого плану на звітний період 337,357 тис. грн.(придбання мультимедійного обладнання)
По КТПКВКМБ 0611291 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом) план з урахуванням змін на 2024 рік по спеціальному фонду виконано в сумі 26,544тис. грн., або на 100 % до уточненого плану на звітний період 26,544 тис. грн..
По КТПКВКМБ 0611292 Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету) план з урахуванням змін за 2024 рік по спеціальному фонду виконано в сумі 238,896тис. грн., або на 100 % до уточненого плану на звітний період 238,896 тис. грн..
Охорона здоров’я
За 2024 рік первинна медична допомога населенню Андрієво-Іванівської сільської територіальної громади надавалась КНП «Андрієво-Іванівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини”. Реалізація послуг з охорони здоров’я здійснюється через існуючу мережу медичних закладів, а саме
- амбулаторія с.Андрієво-Іваново,
- фельдшерсько-акушерський пункт с.Скосарівка,
- фельдшерський пункт с.Левадівка,
- фельдшерський пункт с.Настасіївка.
- фельдшерський пункт с.Ново Григорівка
- фельдшерський пункт с.Ісаєво
- фельдшерський пункт с.Веселий Кут
По КТПКВКМБ 0112113 Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами (відділеннями) видатки по загальному фонду за 2024 рік виконано в сумі 560,136тис. грн., або на 89,03 % до уточненого плану 629,167 тис. грн. Енергоносії профінансовано згідно фактичного використання .
По КТПКВКМБ 0112152 Інші програми та заходи у сфері охорони здоровя видатки по загальному фонду за 2024 рік виконано в сумі 860,640 тис. грн., або на 93,06 % до уточненого плану 924,854 тис. грн.та спеціальному фонду виконано 20,0 тис.грн., що складає 100% від планових призначень.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Населення Андрієво-Іванівської сільської ради налічує 5200 чоловік, з них близько 798 чоловік належать до пільгових категорій: інваліди війни, учасники бойових дій, удови, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС, переселенці, інваліди, діти-інваліди та діти, залишені без батьківської опіки, багатодітні сім’ї. Тому увага виконкому сільської ради приділяється соціальному захисту саме цих верств населення.
Станом на 01.01.2024 року пільгова категорія населення складає:
- учасники бойових дій – 330 чол.
- учасники ВВВ – 11 чол.
- інваліди І гр -19 чол.
- та ІІ гр. – 101 чол.
- інваліди ІІІ гр. –107 чол.
- діти з інвалідністю – 29 чол.
- постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС – 8 чол.
- ВПО – 72 чол.
- Багатодітні сім’ї – 104 в них виховується дітей – 381 дитини
- Сімї в складаних життєвих обставинах – 14 родин, 46 дітей
- Опікуни – 15 родин (35 дітей)
- Прийомна сім’я –2 сім’ї ( виховує 4 дитини)
На території Андрієво-Іванівської громади здійснює діяльність Комунальна установа «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Андрієво-Іванівської сільської ради Березівського району Одеської області», який є комплексним закладом соціального захисту населення та здійснює соціальну роботу і надає соціальні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах.
По галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» видатки по загальному фонду за 2024 року виконано в сумі тис. грн, або на 4 359,278 або 87,2% до уточненого плану – 5 000,792 тис. грн.
По КТПКВКМБ 0810160 Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах- план з урахуванням змін на 2024 рік по загальному фонду виконано в сумі 582,568тис. грн., або на 97,52% до уточненого плану на звітний період 587,536 тис. грн.
По КТПКВКМБ 0813033 Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян заплановані видатки на 2024 рік в сумі 50,0 тис. грн., касові видатки склали 42,310 тис. грн. або 84,62% .
По КТПКВКМБ 0813104 Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю заплановані видатки на 2024 рік в сумі 3250,255тис. грн., касові видатки склали 3009,748 тис. грн. або 92,6% до затверджених показників по загальному фонду.По спеціальному фонду виконано 620,888 тис.грн що складає 287,91 % від планових призначень.
По КТПКВКМБ 0613140 Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) заплановані по загальному фонду видатки за 2024 рік в сумі 225,537 тис. грн, які виконано на суму 225,257 тис. грн, що склало 99,43 % плану на відповідний період. Відповідно до Програми оздоровлення та відпочинку дітей Андрієво-Іванівської сільської територіальної громади Березівського району Одеської області на 2024 рік кошти передбачені на оздоровлення дітей в пришкільних таборах.
По КТПКВКМБ 0813160 Надання соціальних гарантій фізичним особам , які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим , які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги заплановані видатки за 2024 рік в сумі 259,00 тис. грн. на виконання Програми фінансування і виплати компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду за непрофесійній основі на території Андрієво_Іванівської сільської територіальної громади на 2024 рік. На протязі 2024 року виконання склало в сумі 246,574 тис.грн., або 95,2%
По КТПКВКМБ 0813230 Видатки повязані з наданням підтримки внутрішньопереміщеним або евакуйованим особам у звязку з введенням воєного стану заплановані по загальному фонду видатки на виконання Програми соціального захисту населення Андрієво-Іванівської сільської територіальної громади на 2024 рік в сумі 33,0 тис. грн, які виконано на суму 22,190 тис. грн, що склало 67,24 % плану на відповідний період . Кошти використовувалися за фактичної потреби.
По КТПКВКМБ 0813242 Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення заплановані по загальному фонду видатки за 2024 рік в сумі 1182,0 тис. грн, які виконано на суму 813,20 тис. Грн надано матеріальну допомогу -451 особі, що склало 68 ,8% плану на відповідний період. Кошти не використані в повному обсязі із за відсутності звернень одержувачів матеріальної допомоги на лікування поранених військовослужбовців .
Культура і мистецтво
Культурне обслуговування населення громади здійснює 6 установ культури та 6 бібліотек, а саме :
- Андрієво-Іванівський сільський будинок культури
- Ісаївський сільський будинок культури
- Скосарівський сільський будинок культури
- Левадівський сільський будинок культури
- Богданівський сільський клуб
- Весело Кутський сільський клуб
Бібліотеки:
- Левадівська бібліотека
- Настасіївська бібліотека
- Ісаївсьська бібліотека
- Скосарівська бібліотека
- Богданівська бібліотека
- Андрієво-Іванівська бібліотека
Мережа культосвітніх закладів є оптимальною і спроможна забезпечити потреби населення громади у культурному обслуговуванні.
По галузі «Культура і мистецтво» план асигнувань за 2024 року по загальному фонду виконано в сумі 1979,855 тис. грн., або 99,43% до уточненого плану 2138,606 тис. грн. По спеціальному фонду виконано 257,259 тис. грн до планових призначень 387,600 тис.грн., що склало 66,64 %.
По КТПКВКМБ 0614030 Забезпечення діяльності бібліотек видатки по загальному фонду за 2024 рік виконано в сумі 627,414 тис. грн, або 91,25 % до уточненого плану 687,577 тис. грн.
По КТПКВКМБ 0614060 Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів , центрів дозвілля та інших клубних закладів видатки по загальному фонду за 2024 рік виконано в сумі 1352,440 тис. грн, або 93,21 % до уточненого плану 1451,029 тис. грн. видатки по спеціальному фонду за 2024 рік виконано в сумі 257,529 тис. грн, або 66,64 % до уточненого плану 387,6 тис. грн.
Житлово – комунальне господарство
По галузі «Житлово- комунальне господарство» видатки по загальному фонду за 2024 рік виконано в сумі 2 192,023 тис. грн, або 88,25 % до уточненого плану 2 484,007 тис. грн.. По спеціальному фонду виконано 392,0 тис.грн або 100% до уточненого плану 392,0 тис.грн
По КТПКВКМБ 0116030 Організація благоустрою населених пунктів видатки по загальному фонду за 2024 рік виконано в сумі 2 092,023 тис. грн, або 87,75% до уточненого плану 2 384,007 тис. грн. По спеціальному фонду виконано 392,0 тис.грн або 100% до уточненого плану 392,0 тис.грн
В тому числі видатки повязані з фінансовою підтримкою КП «ТИЛИГУЛЬСЬКЕ» виконано видатків по загальному фонду на суму 794,408 тис.грн ,або 98,83% до планових призначень803,781 тис.грн
По спеціальному фоду капітальні трансферти виконано на суму 162,00тис.грн,що склало 100% від запланованих призначень 162,0 тис.грн (для придбання 2 насосів для накачування води з пультом керування та придбання 2 зупинок)
По КТПКВКМБ 0116084 Витрати пов’язані з наданням та обслуговуванням пільгових довгострокових кредитів, наданих громадянам на будівництво/реконструкцію/придбання житла, видатки по загальному фонду за 2024 року виконано в сумі 100,0 тис. грн, або 100% до уточненого плану 100,0 тис. грн.
Економічна діяльність
По галузі «Економічна діяльність» видатки по загальному фонду за 2024 рік виконано в сумі 0 тис. грн., або 0 % до уточненого плану 662,686 тис. грн. Кошти були заплановані на виготовлення технічної документації на встановлення меж та грошової оцінки землі,Кошти не використані у звязку з ненаданням послуг.
По КТПКВКМБ 0117130 Здійснення заходів із землеустрою видатки по загальному фонду за 2024 рік виконано в сумі 0 тис. грн, або 0 % до уточненого плану 662,686 тис. грн. Кошти були заплановані на виготовлення технічної документації на встановлення меж та грошової оцінки землі. Кошти не використані так, як виконавець своєчасно не надав послуги.
Інша діяльність
По галузі «Інша діяльність» видатки по загальному фонду за 2024 рік виконано в сумі 345,0 тис. грн, або 85,410 % до уточненого плану 403,950тис. грн. Бюджетні призначення спрямовані на наступні програми.
По КТПКВКМБ 0818110 Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха видатки по загальному фонду за 2024рік виконано в сумі 0,0 тис. грн, або 0 % до уточненого плану 15,0 тис. грн. Відсутність потреби.
По КТПКВКМБ 0118230 Інші заходи громадського порядку та безпеки протягом 2024року по загальному фонду передбачалось 388,950 тис. грн. фактично використано 345,0тис. грн. або 88,7% до відповідних планових показників.
По КТПКВКМБ 3718710 Резервний фонд місцевого бюджету на кінець року 0 тис.грн. (60,0 тис.грн. направлені на оплату субвенцій місцевим бюджетам)
Інформація про виконання бюджету розвитку
Бюджет розвитку по Андрієво-Іванівській сільській територіальній громаді на 2024 рік заплановано в сумі 11 124,25 тис.грн., та виконано в сумі 10 087,25 тис.грн., що становить 91,5% від планових призначень.
Назва об`єкту відповідно до ПКД та напряму використання коштів |
Передбачено на 2024 рік |
Передбачено на на 2024 рік з урахуванням змін |
Профінансовано |
Касові видатки |
|
ВСЬОГО по територіальній громаді, в т.ч. за напрямками: |
750,00 |
11 124,25 |
10 087,25 |
10 087,25 |
|
освіта |
0,00 |
6 118,76 |
5 240,49 |
5 240,49 |
|
охорона здоров'я |
0,00 |
20,00 |
20,00 |
20,00 |
|
культура |
0,00 |
378,00 |
247,99 |
247,99 |
|
фінанси |
0,00 |
1 735,00 |
1 735,00 |
1 735,00 |
|
ЖКГ |
0,00 |
392,00 |
392,00 |
392,00 |
|
Служба у справах дітей |
0,00 |
15,00 |
15,00 |
15,00 |
|
укриття |
750,00 |
826,00 |
809,56 |
809,56 |
|
БДЮТ |
0,00 |
1 224,46 |
1 212,19 |
1 212,19 |
|
державне управління |
0,00 |
326,00 |
326,00 |
326,00 |
|
інші видатки по освіті |
0,00 |
89,03 |
89,02 |
89,02 |
Міжбюджетні трансферти з місцевого бюджету
Залишок коштів невикористаної освітньої субвенції 2023 року станом на 01.01.2024 року складає 137,873 тис грн, що рішенням сесії №985 від 20.02.2024 року спрямовано на виконання норм чинного законодавства.(113,573тис.грн. спрямовано на придбання шкільних меблів, 24,3 тис грн. придбання проектора).
По КТПКВКМБ 3719770 Інші субвенції з місцевого бюджету протягом 2024 року по загальному фонду передбачалось 166,106 тис. грн. виконано в сумі 166,106 тис. грн, або 100 % до уточненого плану. По спеціальному фонду виконано 300,0 тис.грн або 100% від планових призначень.
По КТПКВКМБ 3719750 Субвенція з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів протягом 2024 року по спеціальному фонду передбачалось 1 050,0 тис. грн. виконано в сумі 1 050,0 тис. грн, або 100 % до річного плану.
По КТПКВКМБ 3719800 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів протягом 2024року по загальному фонду передбачалось 1025,0 тис. грн. виконано в сумі 1024,995 тис. грн, або 100 % до уточненого плану, по спеціальному фонду 385,0 тис. грн. виконано в сумі 385,0 тис. грн, або 100% до уточненого плану 2024року.
З них:
Інформація щодо витрат, спрямованих з місцевого бюджету на виконання завдань, щодо відсічі збройної агресії, забезпечення недоторканності державного кордону та захисту держави, реалізації заходів територіальної оборони та захисту безпеки населення
Назва отримувача коштів
|
Підстава |
Бюджетні призначення(грн) |
Обсяг фінансування (грн) |
Напрямок |
Програма на підтримку ЗСУ (в/ч А 4885) |
Рішення сесії №985 від 20.02.2024 р |
385 000 |
385 000 |
Дрони, БпЛА, квадрокоптери |
Програма на підтримку ЗСУ (в/ч А 4122) |
Рішення сесії №985 від 20.02.2024 р |
300 000 |
300 000 |
Дрони, БпЛА, квадрокоптери |
Програма на підтримку ЗСУ (в/ч А 4638) |
Рішення сесії №1002 від 12.03.2024 р |
300 000 |
300 000 |
Дрони, БпЛА, квадрокоптери |
Програма на підтримку ЗСУ (в/ч А 2196) |
Рішення сесії №985 від 20.02.2024 р |
100 000 |
100 000 |
Будівництво фортифікаційних споруд |
Програма по цивільному захисту |
Рішення сесії №985 від 20.02.2024 р |
250 000 |
250 000 |
Спеціалізована уніформа |
Програма по забезпеченню публічної безпеки |
Рішення сесії №985 від 20.02.2024 р |
35 000 |
35 000 |
Спеціалізована уніформа |
Всього: |
|
1 370 000 |
1 370 000 |
|
Інформація про заборгованість
Кредиторська та дебіторська заборгованість по загальному фонду станом на 01.01.2025 року відсутня. По спеціальному фонду станом на 01.01.2025 року кредиторська заборгованість складає 451,347 тис. грн. по КПКВКМБ 06111021 капітальний ремонт фасаду Андрієво-Іванівського опорного закладу. Акт виконаних робіт був наданий в кінці року.
С О Ц І А Л Ь Н И Й З А Х И С Т
По галузі «Соціальний захист» виконано видатків на суму 4716,6 тис. грн., або 7,3%, в тому числі:
Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян.
Всього на компенсацію пільгового перевезення витрачено коштів у сумі 42,3 тис. грн. (70 осіб).
Компенсація за догляд на непрофесійній основі витрачено коштів у сумі 246,6 тис.грн. (10осіб)
Видатки, пов’язані з наданням підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні
Всього витрачено коштів 22,2 тис. грн., з них : кошти місцевого бюджету – 22,62тис. грн., а саме продуктові набори на суму 22,2 тис.грн.
На утримання Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 3009,7 тис. грн., штатна чисельність 21,25 шт. од. середня чисельність за рік склала 17,0 штатних одиниць.
У тому числі :
- Заробітна плата -2 107,3 тис. грн., середня заробітна плата одного працівника – 7980 грн.
- Нарахування на заробітну плату 510,7 тис. грн., що складає 24,2% від нарахованої заробітної плати.
- Предмети та матеріали – 84,9 тис. грн.
Придбано:
- Будівельні матеріали на суму 28,6 тис. грн.
- Господарчі товари - 50,3 тис. грн.
- Канцтовари -6 тис. грн.
Відповідно до затвердженої програми «Соціального захисту населення Андрієво-Іванівської сільської ради на 2024 р.» 417 мешканців громади отримали одноразові грошові допомоги на суму 813,2 тис. грн.
У тому числі надано одноразові допомоги 417 особам пільгових категорій на суму 813,2 тис. грн., з них:
- до дня Чорнобильської трагедії -16,0 тис. грн. (8 особам);
- матеріальна допомога воїнам-афганцям -42,0 тис. грн. (21 особам);
- матеріальна допомога вдовам, ветеранам, інвалідам, членам сім’ї загиблих воїнів ВВВ -19,0 тис. грн. (10 особам);
- матеріальна допомога учасникам АТО, військовослужбовцям та сім’ям загиблих військовослужбовців до Дня захисників і захисниць України 01 жовтня -278,0 тис. грн. (258 осіб)
- 5 особам надано допомогу на поховання громадян не пенсійного віку на суму 15,2 тис. грн.
- 70,0 тис. грн. - допомога на поховання загиблих військовослужбовців ( 4 особи)
- Допомога дітям загиблих військовослужбовцям -40,0тис.грн. (8 осіб)
- 62 особам надано допомоги на лікування на суму 313,0 тис. грн.
- 1 особі надано матеріальну допомогу на ремонт житлового будинку постраждалого в наслідок пожежі -10,0 тис.грн.
- 2 особам надано матеріальну допомогу на ремонт житлового будинку постраждалого в наслідок повені – 10.0тис.грн.
Підводячи підсумки роботи за 2024р. необхідно відзначити, що разом з Вами шановні колеги було зроблено немало, але є багато планів і на 2025р. Особливу увагу як і в попередні роки ми повині з Вами зосереджувати на допомогу ЗСУ та нашим землякам військовослужбовцям.
Розвиток громади, перспективи залежать від фінансового стану, надходжень до місцевого бюджету. Всі ми, хто має відношення до землі, сільгоспвиробництва повинні в повному об’ємі сплатити податкові зобов’язання (МПЗ) за 2022-2023 роки і вже настають терміни сплати за 2024рік. Заборгованість сягає не 1 млн грн, тому податкові зобов’язання, існуючи борги ми з вами зобов’язані сплатити в 2025році.
І в подальшому ми з Вами, повинні тісно співпрацювати, вирішувати оперативно проблемні питання, працювати в інтересах громади, бути прикладом для наших виборців, виправдовувати довір’я людей.
Сільський голова Олександр ГВОЗДІК