A A A K K K
для людей із порушенням зору
Андрієво-Іванівська громада
Одеська область, Березівський район

Звіт сільського голови Андрієво-Іванівської територіальної громади за 2022 рік

Дата: 21.02.2023 10:08
Кількість переглядів: 216

Звіт

сільського голови Андрієво-Іванівської територіальної громади

за 2022 рік,

відповідно до Закону України

«Про місцеве самоврядування в Україні»

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» звітую перед сільською територіальною громадою за підсумками роботи 2022 року. 

2022 рік – рік агресії російської федерації проти нашої держави, її суверенітету та незалежності. Наша держава та її збройні сили продовжують мужньо протистояти ворогу. Нас підтримує Європейський союз, США, та багато інших держав, Україна зміцнює своє місце в Європі та наближається до своїх європейських та міжнародних партнерів.

Ми з Вами впевнені в нашій перемозі і повинні все робити на місцях для її наближення.

Робота сільської ради в 2022 році була скорегована до умов дії воєнного стану, що обмежило використання коштів по соціально-економічному розвитку нашої громади.

Андрієво-Іванівська громада,  як орган  місцевого  самоврядування, дотримується зазначених законодавством принципів законності, гласності, колегіальності, поєднання місцевих і державних інтересів.

Як голова громади, намагаюсь побудувати злагоджену, відкриту роботу депутатського корпусу, виконкому та працівників сільської ради

Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» основною організаційно-правовою формою діяльності рад є сесія. Закон визначає, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал. В 2022 році  відбулося 15 засідань ради, на яких розглянули та прийняли відповідні рішення з 83 питань. Це дало можливість вирішувати важливі питання життєдіяльності громади в умовах воєнного стану.

Земельні питання на протязі 2022 року не розглядались. Питання які розглядались на сесіях були попередньо опрацьовані на засіданнях постійних комісій.

Виконавча діяльність сільської ради здійснювалася через виконавчий комітет, який проводив свою роботу, спрямовану на вирішення важливих проблем громади.

Усього за звітний період проведено 31 засідання виконавчого комітету, розглянуто 199 питань.

За 2022 рік  до сільської ради надійшло 18  інформаційних запитів. Всі запити своєчасно розглянули, задовольнили та забезпечили інформування запитувачів у встановлений Законом України «Про доступ до публічної інформації» термін.

Одним з основних напрямків діяльності виконкому сільської  ради є робота із зверненнями громадян, яка проводиться системно, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях, за принципом доступності та відкритості.  Введеться планування даної роботи, щоквартально проводиться аналітична робота з питань звернень громадян. 

З метою розв’язання своїх проблем до сільської ради протягом  звітного періоду звернулася 781 особа.  

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях є  питання:

соціального захисту населення   343 (або 47,8%);

аграрної політики і земельних відносин – 278 (або 35,6%).

В звітному періоді з сільського бюджету  комісією з питань надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Андрієво-Іванівської сільської ради надана матеріальна допомога заявникам на загальну суму 544,5 тис. грн.

З початку 2022 року сільським головою  було підписано та видано 25      розпоряджень по особовому складу, 74 розпорядження по основній діяльності  та 71 розпорядження з кадрових питань.

Секретарем сільської ради зареєстровано 60 довіреностей (прирівняних до нотаріальних), посвідчено 116 нотаріальних документа. 

Моніторинг результатів аналізу стану виконання документів, що надійшли до сільської ради свідчить про наступне. Так, за 2022 рік до Андрієво-Іванівської сільської ради надійшло 783 документа, з них  27 розпоряджень голови обласної державної адміністрації; 301 доручення голови обласної (районної) державної адміністрації та 455__– листів. Переважна більшість кореспонденції надійшла з обласної (районної) державної адміністрації,  її структурних підрозділів та обласних (районних) служб.

Виконання контрольних документів забезпечувалося відділами, службами, установами та Центром надання адміністративних послуг громади.

При сільській раді створено і працює Відділ «Центр надання адміністративних послуг». 

Від початку створення ЦНАПу постала потреба у створенні сучасного приміщення за принципом «Прозорий офіс» та стандартизації процесів надання адміністративних послуг.

На протязі року було проведено 18 комісій техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій завдання яких виконання розпоряджень, доручень Одеської ОВА та Березівської РВА на території громади.

 

Землеустрій

Загальна  площа  земель  Андрієво – Іванівської  сільської  ради становить 30,639  га. із  них землі  сільськогосподарського   виробництва  складають  26103,6  га.  в тому  числі  ріллі 21566,7  га,  за  рахунок  надходження  від  використання  вказаних  земель  наповнюється  бюджет  громади.  Сільська  рада постійно  здійснює  моніторинг  використання земель  сільськогосподарського  призначення та впроваджує  заходи  з  їх  ефективного використання.  

            Одним   із  основних  напрямків  роботи  Андрієво – Іванівської  сільської  ради  є  вирішення  питань,  які  стосуються  регулювання  земельних  відносин  сільської  територіальної  громади  з  землевласниками  та  землекористувачами.  Їх   важливість  полягає   в  ви користуванні  земельних  ділянок  з дотриманням  вимог чинного  земельного  та  природоохоронного законодавства. 

Для  збільшення   надходжень   коштів   до  бюджету  сільської  ради проведено  аналіз  вільних  земельних  ділянок,  сільськогосподарського  призначення, та  визначено  земельні  ділянки,  які  відповідно  до  рішення  сесії  сільської  ради  будуть  виставлені  на  земельні  торги.    В даний час  підготовлено  для продажу  права  довгострокової  оренди  на  конкурентних  засадах  30  земельних  ділянок  комунальної  власності  для  ведення товарного  сільськогосподарського  виробництва  орієнтовною  площею  300 га  і  на сьогодні  не припиняється  робота   по виявленню  земельних  ділянок,  придатних  для  сільськогосподарського  виробництва  та передачі  їх  в  оренду.   Відстежується  стан  зміни  нормативно  грошової  оцінки  земельних  ділянок на, які  було  укладено  договори  довгострокової  оренди  по  результатам  земельних  торгів ,   орендарі  вчасно  попереджаються  про  зміни  нормативно  грошової   оцінки  що  приводить  до  зростання  орендної  плати  та  наповнення  бюджету  сільської  ради.                      Площа  земельних  ділянок  на ,які  укладено  договори  оренди  з  юридичними  особами  складає  796,6101 га,  сума  доходу—3401822,07 грн.                   Площа  земельних  ділянок   на  які  заключено  договори  оренди  з  фізичними    особами  складає  31,6946 га,  сума доходу – 119981,87 грн.      Громадянам   Андрієво – Іванівської  сільської  ради  надається  правова,  консультативна  допомога,  щодо здійснення  цівільно-правових  відносин,  які  виникають  під  час  використання  земельних  ділянок.

 

Комунальне майно

Станом на 01 січня 2023 року у комунальній  власності сільської територіальної громади перебуває 31 об’єкт нерухомого майна. Сільська  рада є засновником 2 комунальних підприємств.

      

ДОХОДИ

За 2022 рік   до загального та спеціального фондів (враховуючи міжбюджетні трансферти) бюджету Андрієво-Іванівської сільської ради надійшло 53836,9 тис. грн. доходів, з них до загального фонду – 53167,2 тис. грн., що становить 102,1 відсотка до уточненого плану на звітну дату, спеціального – 669,7 тис. грн., або 98,9 відсотка відповідно.

 

Склад надходжень за відповідний період бюджету сільської об’єднаної територіальної громади характеризується:

 

  • власні доходи загального фонду (без міжбюджетних трансфертів) – 27432,5  тис. грн.;

  • власні доходи спеціального фонду (без міжбюджетних трансфертів) 669,7  тис. грн.;

  • міжбюджетні трансферти – 25734,7  тис. грн., а саме:

  • освітня субвенція з державного бюджету – 18935,0 тис. грн.;

  • дотація з державного бюджету – 6677,0 тис. грн.; 

  • інші субвенції з місцевого бюджету  – 66,8 тис. грн..

 

Структура доходів сільської ради

 

 

Власні доходи сілької громади становлять 52 % від загальних надходжень;

Міжбюджетні странсферти складають 48 % всіх доходів

 

Власні кошти до сільського бюджету надійшли в сумі 27432,5 тис. грн.

Затверджений сільською радою обсяг доходів загального фонду бюджету сільської ради у звітному періоді виконано на 104,2 відсотків. До загального фонду надійшло 27432,5 тис. грн. надходжень при планових показниках на звітний період в 26335,6 тис. грн., що на 1096,9 тис. грн.. більше плану.  В порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшення власних доходів склало 1209,5 тис. грн. або 4,6 відсотка приросту доходів.

 

Власні надходження загального фонду сільського бюджету Андрієво-Іванівської сільської ради мають таку структуру:

 

 

 

  • місцеві податки, які складають 56,4 % від надходжень загального фонду (15471,0 тис. грн.)

  • податок на доходи фізичних осіб, що становить 40,2 % від надходжень загального фонду (11036,7 тис. грн..)

  • внутрішні податки на товари та послуги (акциз), які становлять 3,3 % від надходжень загального фонду (915,1 тис. грн.)

  • інші надходження загального фонду, які складають 1,0% від надходжень загального фонду (9,7 тис. грн..)

Найбільшу питому вагу ( 56,4 %) у надходженнях загального фонду бюджету сільської ради в 2022 році становлять місцеві податки, за рахунок яких до бюджету сільської ради надійшло 15471,0 тис. грн..

 

Структура місцевих податків складається з податку на майно та єдиного податку 

 

 

За рахунок податку  на майно бюджет отримав 9402,6 тис. грн.. (60,8%) від суми місцевих податків;

Єдиний податок склав 6068,4 тис. грн..( 39,2%) від суми місцевих податків;

Структура податку на майно складається з податку на нерухоме майно, сплаченого юридичними і фізичними особами, та плати за землю з юридичних та фізичних осіб.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки:

За рахунок податку на нерухоме майно, сплаченого юридичними особами бюджет наповнено на 57,0 тис. грн.. (0,6 % від загальної суми податку на майно);

За рахунок податку на нерухоме майно, сплаченого фізичними особами бюджет отримав 15,6 тис. грн.. (0,2 % від загальної суми податку на майно);

 

Плата за землю

 

 

Планові показники  плати за землю виконано на 98,8 % - при  плані 9441,5 тис. грн.. бюджет становить  9330,0 тис. грн. (на 111,5 тис. грн.. менше запланованого) та складає 99,2% від загальної суми податку на майно. В порівняні з 2021 роком (8810,5 тис. грн.) в 2022 році цього податку надійшло на  519,5 грн. більше ). Темп росту – 105,9%.  

З усієї плати за землю до бюджету надійшло

Земельного податку з юридичних осіб надійшло до бюджету  на суму 600,1 тис. грн... При плані 582,0 тис. грн.. (виконано на 103,1%). В порівняні з 2021 роком (283,3 тис. грн..) динаміка росту – 211,8 %. 

 Бюджетоутворюючими платниками податку є: ДНЗ «Ісаєвський ПАЛ» - 169,1 тис. грн.., ТОВ «Інвест Регіон» - 274,3 тис.грн.. ДП Ананьївський лісгосп – 103,8 тис. грн..

 

Земельного податку з фізичних осіб надійшло до бюджету 2336,9 тис. грн.. При планових показниках 2822,0 тис. грн.  на 485,1 тис. грн.. менше (виконано на 82,8 %. ).

Темп росту в порівняні з 2021 роком (118,4 тис.грн.) становить 105,3%.

 

Орендної плати з юридичних осіб, при планові 4567,5 тис. грн.., надійшло до бюджету на 162,8 тис. грн..( 3,6%) більше, а саме  4730,3 тис. грнПорівняно з 2021 роком (4363,9 тис. грн..) темп росту – 108,4 %.

Найбільш суттєво, на надходження орендної плати з юридичних осіб в місцевому бюджеті, вплинула сплата від: ТОВ «Ісаївська МТС» - 969,6 тис. грн.., ТОВ «Ренджи Татарбунари» - 907,500 тис.грн., ТОВ «Ліга-50» - 838,716 тис.грн.,   ТОВ «Аквім» - 383,0 тис. грн., ПП «Земля» - 243,0 тис. грн..

 

Орендна плата з фізичних осіб надійшла в сумі 1662,7 тис. грн. При плані 1470,0  тис. грн. (виконано на 113,1%). В порівняні з 2021 роком (1944,8 тис. грн..) динаміка росту – 85,5 % 

Зменшення  зазначених показників відбулося через заборгованість деяких землекористувачів.

Бюджетоутворюючими платниками з даного виду податку є : Кіструга В.А. – 225,0 тис. грн.., ФОП., Хачатрян С.М. – 149,5 тис. грн..,  Яцков О.В. – 100,9 тис. грн.

 

Єдиний податок:

 

Єдиного податку з юридичних осіб надійшло 16,2 тис. грн., при плані 26,1 тис. грн.. (виконано на  62%)   (А-Іванівське СПО -16,2 тис. грн.).

 

Фізичні особи сплатили єдиного податку 3314,8 тис. грн., . Темп росту в порівняні з 2021 роком (1643,9 тис. грн..) – 201,6%. 

 

Найбільшими платниками з даного податку є: ФОП Семенаха Д.С. – 116,2 тис. грн..  ФОП Тимошик Я.В – 64,6 тис. грн.., ФОП Кіструга Ю.В. – 42,2 тис. грн., ФОП Цибульський Д.С.-39,2 тис.грн., ФОП Бебко М.Д.-37,0 тис. грн., ФОП Чумак М.В.-36,8 тис.грн., ФОП Вербіцька А.С.-1676,9 тис.грн.

 

Єдиний податок з с.г. товаровиробників, у яких частка с.г. товаровиробництва за попередній рік дорівнює або перевищує 75%, за 2022 рік складає 2737,4 тис. грн. При плані 2578,8 тис. грн.., що становить 106,2 %. Темп росту в порівняні з 2021 роком (2508,3 тис. грн..) – 109,1%.  

 

Найбільшими платниками з даного виду податку є : ТОВ «Ісаївська МТС» - 719,0 тис. грн.., ПП «Земля» - 291,1 тис. грн..,   сфг «Оріон» -264,7 тис. грн.., «Агроком» - 145,6 тис. грн..,  ТОВ «Левадівка Агро» - 124,8 тис. грн., «Аграріум»-155,5 тис.грн.

 

Податок на доходи фізичних осіб

 

 

Другим по величині бюджетоутворюючим податком Андрієво-Іванівської сільської ради є податок на доходи фізичних осіб, якого надійшло до бюджету  у 2022 році  11036,7 тис. грн.. при плані 9813,5 (виконано на 113,4%). Динаміка росту в порівняні з минулим роком (9945, тис. грн..) – 111,0 %.

 

ПДФО із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

 

 

 

Податку на доходи фізичних осіб з доходів платника податку у вигляді заробітної плати,  сплачено  80-ма податковими агентами , за 553 працюючих (які становлять 21,2% від всього активного населення), на суму 8198,6 тис. грн. при плані 7600,0 тис. грн..(виконано на 107,9%)

 

  • бюджетна сфера – 5678,8 тис. грн..  (8 податкових агентів)

В бюджетній сфері працює 394 чол., що складає 71,2 % від всього працюючого населення громади та отримують середню заробітну плату 12384,67 грн.

  • сільське господарство – 1038,2 тис. грн.. (25 податкових агентів)

В сільському господарстві працює 61 чол., що складає 11% від всього працюючого населення громади та отримують середню заробітну плату 7852,60 грн.

  • торгівля – 724,6 тис. грн.. (39 податковий агент)

В торгівлі зайняті 39 чол., що складає 7 % від всього працюючого населення громади та отримують середню заробітну плату 7489,99 грн.

  • охорона здоров*я і соціальна допомога – 671,2 тис. грн.. (4 податкових агента)

У сфері охорони здоров*я працює 53 чол., що складає 9,8 % від всього працюючого населення громади та отримують середню заробітну плату 9806,87 грн.

  • інші види діяльності – 85,8 тис. грн.. (4 податкових агента)

В інших видах проводить діяльність 6 чол., що складає 1% від всього працюючого населення громади, та отримують середню заробітну плату 8634,66 грн.

 

Податок на доходи фізичних осіб з доходів платника податку інших ніж заробітна плата в розрізі територій

 

 

 

Податку на доходи фізичних осіб з доходів платника податку інших ніж заробітна плата, сплачено податковими агентами на суму 2615,3 тис. грн. (при плані 1993,3 тис. грн.. (виконано на 131,2%)):

 

Ісаєве 890,0 тис. грн.., (орендна плата – 4944,4 тис. грн. – 9,75% від НГО)

Андрієво-Іванівка – 800,4 тис.грн..,(орендна плата– 4446,7тис.грн. – 12,74% від НГО)

Скосарівка – 485,0 тис. грн. (орендна плата – 2694,4 тис. грн. - 7,08% від НГО)

Левадівка – 349,4 тис. грн. (орендна плата – 1941,1 тис. грн. – 8,71% від НГО) 

Настасіївка – 90,5 тис. грн.., (орендна плата – 502,8 тис. грн. – 2,5% від НГО)

 

Найбільшими платниками з даного виду податку є : ТОВ «Ісаївська МТС» - 819,3 тис. грн.(10,3% від НГО), ПП «Земля» - 427,4 тис. грн. (13,2% від НГО), сфг «Оріон» - 358,0 тис. грн. (13,2% від НГО).

 

Найбільший відсоток орендної плати від НГО сплатили : ПП «Земля» - 13,2%, ТОВ «Людмила» - 17%, ф.г. «Оріон» - 13,2%,  ТОВ «Мічуріна» - 15,6%.

 

Найменший відсоток орендної плати від НГО сплатили :, ф.г. «Стимул» - 4,9%, ТОВ «Агроком» - 3%, ФГ «Ясен 2020» та ФГ «Радікал» зовсім не сплатили ПДФО за орендну плату земельних паїв.

 

Податку на доходи фізичних осіб, сплаченого фізичними особами за результатами річного декларування, надійшло 222,8 тис. грн.. при плані 220,2 тис. грн.. (виконано на 101,15%):

 

Внутрішні податки на товари та послуги.

 

 

 

  • Акцизного податку (вироблене пальне) надійшло на суму 128,8 тис. грн.. при плані 149,2 тис. грн.. (виконано на 86,4%)

  • Акцизного податку (ввезене пальне) надійшло на суму 548,7 тис. грн.. при плані 731,6 тис. грн.. (виконано на 75%)

  • Акцизного податку з реалізації підакцизних товарів  надійшло  на суму 237,6 тис. грн.. при планових призначеннях 300,0 тис. грн.. (виконано на 87,4%)

Найбільш вагомим платником даного податку є ТОВ «Альянс Холдинг» - 82,6 тис. грн..

 

Інші надходження загального фонду

 

Інших надходжень загального фонду надійшло на суму 9,7 тис. грн.. 

 

Державне мито, яке справляється за місцем розгляду та оформлення документів: надійшло 4,0 тис. грн. (86,5 % річних планових призначень).

       Надходження рентної плати за спеціальне використання природних  ресурсів отримано в обсязі 5,7 тис. грн. (106,3% річних планових призначень)

 

Доходи по спеціальному фонду (без міжбюджетних трансфертів)

 

Затверджений план на 2022 рік по доходах спеціального фонду бюджету сільської ради (без міжбюджетних трансфертів) виконано на 98,9 відсотків до затвердженого плану на звітний період. До спеціального фонду надійшло 669,7 тис. грн. надходжень при завданні на відповідний період – 676,8 тис. грн. 

 

Спеціальний фонд бюджету сільської ради складається з :

  • екологічного податку , якого надійшло 15,9 тис. грн. при планові 18,0 тис. грн.., ( виконано на 88,3%),

  • батьківської плати, якої надійшло 100,9 тис. грн.. при плані 100,0 тис. грн.. 

  • орендної плати за використання земельних ділянок, переданих школам, якої надійшло 357,3 тис. грн..

  • коштів (частки пенсій) будинку для людей похилого віку, які надійшли в сумі 195,6 тис. грн.

 

ВИКОНАННЯ ВИДАТКОВОЇ ЧАСТИНИ

МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ АНДРІЄВО-ІВАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ У 2022 РОЦІ 

І. ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД

 

Видаткова частина загального фонду бюджету Андрієво-Іванівської територіальної громади за 2022 рік виконана в сумі 49 352,87 тис. грн., або 86,13 % від  планових призначень з урахуванням змін.

 

Рішенням сесії Андрієво-Іванівської сільської ради визначено 5головних розпорядника коштів по бюджетним програмам.

 

  • Розподіл видатків за головними розпорядниками коштів:

 

1. Державне управління апарату сільської ради – 15,1% 

2. Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму становить - 73,3%

    від видатків зведеного бюджету.

3. Управління соціального захисту населення 9 (утворено у вересні 2022 року) – 7,9%

4.  Служба у справах дітей – 0,8%.

5.  Відділ фінансів - 2,9%. 

 

 

 

Виконання видаткової частини бюджету по загальному фонду в розрізі галузей видно на діаграмі

 

 

 

  • Освіта                                                                                              68,01

  • Державне управління                                                                    12,58

  • Соціальний захист та соціальне забезпечення                                    7,90

  • Культура та мистецтво      4,59

  • Житлово-комунальне господарство          2,60

  • Охорона здоров’я                2,11

  • Міжбюджетні трансферти            0,99

  • Інша діяльність у сфері управління              0,03

  • Інша діяльність                                                                                 1,19

 

В структурі видатків по кодам економічної класифікації бюджету найбільшу питому вагу займають видатки на оплату праці

 

 

 

 

  • - заробітна плата з нарахуваннями                                           78,71

  • - енергоносії                                                                               9,27

  • - предмети, матеріали, обладнання та інвентар                          4,74

  • - оплата послуг                                                                           4,13

  • - матеріальні допомоги                                                              1,15

  • - інші субвенції з місцевого бюджету                                          0,98

  • - продукти харчування                                                                0,86

  • - медикаменти                                                                             0,11                                                        

  • - інші видатки                                                                             0,05                                                        

 

О С В І Т А

 

В загальній сумі видатків загального фонду бюджету на виконання бюджетних програм у галузі «Освіта» видатки  у 2022 році становлять  33 577,208 тис. грн., або  68,01%.

 

На утримання загальноосвітніх навчальних закладів за рахунок коштів місцевого бюджету використано у 2022 році  13 561,989 тис. грн.

 

 

Структуру касових видатків по загальному фонду місцевого бюджету видно із діаграми.

 

 

 

 

 

 

 

КЕКВ                     

 

%                               

      тис. грн.

 

 

 

 

2111

Заробітна плата

48,74

6 610,168

2120

Нарахуваня на з/плату

12,48

1 692,162

2220

Медикаменти

  0,22

      28,800

2210

Предмети та матеріали

  5,81

   786,935

2230

Продукти харчування

  1,45

   195,653

2240

Оплата послуг

  6,34

   864,672

2273

Оплата електроенергії

  4,66

   631,437

2275

Оплата інших енергоносіїв

20,19

2 738,165

2800

Інші поточні видатки

  0,11

    13,997

 

 

 

 

 

РАЗОМ

 

13 561,989

У тому числі:

 

КЕКВ 2111 «заробітна плата» 6 610,168 тис. грн. Затверджена штатна чисельність 81,9 штатних одиниць та середня заробітна плата одного працівника складає 6 725,85 грн.

КЕКВ 2120 «нарахування на заробітну  плату» 1 692,162 тис. грн., що складає 25,6 % від нарахованої заробітної плати.

КЕКВ 2210 предмети та матеріали – 786,935 тис. грн.., у тому числі:

- дизельне пальне 6,740 л. на суму 376,9 тис. грн..;

       - фарби, колір, вапно та ін.  на суму 112,805 тис. грн.;

       - кухонне приладдя на суму 2,570 тис. грн.;

       - миючі засоби для кухні - 34,838 тис. грн.;

       - запчастини - 47,166 тис. грн.;

       - масло, антифриз -12,946 тис. грн.;

       - лінолеум – 78,750 тис. грн.;

       - обігрівачі  - 22,5 тис. грн.;

       - подарунки першокласникам -25,5 тис. грн.;

       - канцтовари -14,128 тис. грн.;

       - насоси,вентилятори - 26,5 тис. грн.;

       - дезинфікуючі засоби - 1,94 тис. грн.;

       - вода питна в сховище -3,5 тис. грн.;

      - інші господарські товари на суму 26,892 тис. грн.

 

 КЕКВ 2230 «Продукти харчування» – касові видатки становлять 195,653 тис. грн., або 1,45 %.

 

КЕКВ 2240 «Оплата послуг», касові видатки – 864,672 тис. грн., або 6,34%., у тому числі:

- Дератизація-12,30 тис. грн.

- Страхові полюси -3,579 тис. грн. (3 шт.)

- Оновлення програмного ПК «Курс школа» - 5,20 тис. грн.

- Послуги інформатизації - 2,0 тис. грн.

- Підключення до Інтернету - 21,6 тис. грн.

- Встановлення вікон та дверей в укриття Скосарівської ЗОШ-130,535 тис. грн. 

- Монтаж інфрачервоних обігрівачів укриття Скоскарівської ЗЗО - 39,00 тис. грн.

- Встановлення вікон та дверей в Ісаївський  гімназії -118,285 тис. грн.

- Облаштування споруд цивільного захисту (ремонт вимощення ) Ісаївської гімназії -190,0 тис. грн.

- Ремонт евакуаційного входу та виходу в укриття дошкільного підрозділу Ісаївської гімназії -125,480 тис. грн.

- Ремонт підлоги в укритті Ісаївської гімназії   -183,78 тис. грн.

- Охоронні послуги (встановлення відеоспостереження) -37,400 тис. грн.

 

КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії», касові видатки - 631,437 тис. грн., фактично  спожито у 2022 році 101,8 тис. кВт, середня вартість у 2022 році – 6,20 грн.

 

КЕВК 2275 «Оплата інших енергоносіїв, крім електроенергії» - касові видатки становлять 2 738,165 тис. грн.

Придбано:

  • кам’яного вугілля – 124 тонни на загальну суму 1 351,0 тис. грн.

  • дров – 118, на суму 288,0 тис. грн.

  • пілетів  - 59,0 т. на суму 399,0 тис. грн.

  • брикетів   100,0 т.  на суму 700,0 тис. грн.

 

За рахунок коштів освітньої субвенції, які направлені на виплату заробітної плати педагогічному персоналу  в закладах загальної середньої освіти, проведено касових видатків у 2022 році  на оплату праці з нарахуванням – 18 581,271 тис. грн.

Середня заробітна плата одного педагогічного працівника склала – 16 321,20 грн.

 

На утримання централізованої бухгалтерії відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму у 2022 році загальні видатки становлять  838,618 тис. грн., з них:

КЕКВ 2111 «заробітна плата» -  657,301 тис. грн., при штатній чисельності -5 шт. од. середня заробітна  плата – 10 955,00 грн.

КЕВК 2120 «нарахування на заробітну плату» - 145,026 тис. грн.

КЕКВ 2210 «предмети та матеріали» - 15,033 тис. грн. (доступ до електронної версії журнала «Бюджетна бухгалтерія»  суму  4,8 тис. грн. канцтовари - 11,033 тис. грн.

КЕКВ 2240 «оплата послуг» - 15,560 тис. грн. Оплата за програму «ФІТ-БЮДЖЕТ»12,0 тис. грн., заправка картриджів -1,36 тис. грн.

        КЕКВ 2272 «оплата водопостачання та водовідведення» - 0,188 тис. грн.

        КЕКВ 2273 «оплата електроенергії» -  5,509 тис. грн.

На надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами   виконано видатків на суму  55,925 тис. грн. (оплата праці за коррекційні заняття).

 

О Х О Р О Н А     З Д О Р О В’ Я

 

По галузі  «Охорона здоров’я»  виконано видатків на суму 1 039,314 тис. грн., або 2,11%.

Кошти місцевого бюджету використані за цільовими напрямами використання коштів:

  1. На оплату енергоносіїв  - 260,472 тис. грн.

 

  1. За Програмою підтримки КНП «Андрієво-Іванівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини» використано кошти в розмірі 814,562 тис. грн. у тому числі:

  • Заробітна плата стоматологу, медсестрі та санітарці - 265,668 тис. грн.

  • Заробітна плата працівникам ФАПів (5 осіб) -131,760 тис. грн.

  • Поточний ремонт (Ісаєвський ФАП) – 155,433 тис. грн.

  • Придбання медикаментів -29,830 тис. грн.

  • Придбання бензину-5,100 тис. грн.

  • Поточний ремонт Скосарівського ФАПу – 38,044 тис. грн.

  • Цивільно-правова угода Ісаєвський ФАП (вибудова плити і груба)- 25,022 тис. грн.

  • Цивільно правові угоди – 103,257 тис. грн.

  • Придбання пожежних щитів – 24,728 тис. грн.

 

С О Ц І А Л Ь Н И Й  З А Х И С Т

По галузі  «Соціальний захист» виконано видатків на суму 3 898,214 тис. грн., або 7,90%, в тому числі:

 

Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категорім громадян.

Всього на компенсацію пільгового перевезення витрачено коштів у сумі 10,815 тис. грн. (29 осіб).

 

Видатки, пов’язані з наданням підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні

Всього витрачено коштів 370,166 тис. грн., з них : кошти місцевого бюджету – 107,770 тис. грн., залишок освітньої субвенції 2021 року – 262 396 тис. грн.

  • Придбано 50 матраців та ліжок – 193 380 тис. грн.

  • Придбано покривала, подушки, постільна білизна комплекти, ковдри – 101,500 тис. грн..

      -     будівельні матеріали для обладнання душових кімнат – 56,711 тис. грн.

      -     грошова винагорода по договорам ЦПХ за обладнання душових кімнат – 13,750 тис. грн. та нарахування на грошову винагороду -  3,025 тис. грн.

 

На утримання територіального центру обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 972,733 тис. грн., штатна чисельність 21,25 шт. од. середня чисельність за рік склала 20,25 штатних одиниць.

У тому числі :

- Заробітна плата -1 996,485 тис. грн., середня заробітна плата одного працівника – 8 215,00 грн.

- Нарахування на заробітну плату  487,260 тис. грн., що складає 24,4% від нарахованої заробітної плати.

- Предмети та матеріали - 34 ,768 тис. грн.

Придбано:

- Будівельні матеріали  на суму   3,172 тис. грн.

- Господарчі товари  - 4,376 тис. грн.

- Канцтовари -12,220 тис. грн.

- Бензин-15,000 тис. грн.

 

Відповідно до затвердженої програми «Милосердя» 297 мешканців громади отримали одноразові грошові допомоги на суму 544,5 тис. грн.

У тому числі надано одноразові допомоги 97 особам пільгових категорій на суму 285,0 тис. грн., з них:

  • до дня Чорнобильської трагедії -24,0 тис. грн. (8 особам);

  • матеріальна допомога воїнам-афганцям -22,0 тис. грн. (22 особам);

  • матеріальна допомога вдовам, ветеранам, інвалідам, членам сім’ї загиблих воїнів ВВВ -21,0 тис. грн. (12 особам);

  • матеріальна допомога учасникам АТО, військовослужбовцям та сім’ям загиблих військовослужбовців до Дня 14 жовтня -218,0 тис. грн. (195 особам), 6 особам, які опинилися в скрутному тимчасовому матеріальному становищі  - 12,5 тис. грн.;

  • 4 особам надано допомогу на поховання  громадян не пенсійного віку на суму 11,0 тис. грн.

  • 84,0 тис. грн. - допомога на поховання загиблих військовослужбовців (7осіб)

  • 43 особам надано допомоги на лікування на суму 152,0 тис. грн.

 

По галузі «Житлово-комунальне господарство» виконано видатків на суму 1 279,051 грн., або 2,60%.

у тому числі :

 КЕКВ 2111 «заробітна плата» виплачено  102,535 тис. грн. 71 особі за угодами цивільно - правового  характеру.

КЕКВ 2120  «нарахування на зарплату» - 22,558  тис. грн.

КЕКВ 2210 « предмети та матеріали» -55,548 тис. грн., у тому числі на:

  • Лампочки для вуличного освітлення -5,698 тис. грн.

  • Матеріали для ремонту приміщення в с. Новогригорівка – 49,850 тис. грн. (для відпочинку дітей)

  • На оплату за електроенергію вуличного освітлення-167,002 тис. грн. за 23055 кВт, середня вартість за 1 кВт за 2022 рік - 7,24 грн.

 

На утримання КП «Тилигульське» - 931,408 тис. грн.

 У тому числі:

  - заробітна плата 308,562 тис. грн. - 3 шт. од., директор -1, бухгалтер 0,5 шт., тракториста -1 та контролера по воді – 0,5. Середня заробітна плата одного працівника – 6 428,00 грн.

 - нарахування на заробітну плату – 73,146 тис. грн.

 - грошова винагорода по цивільно-правовим угодам (20 осіб) – 267,992 тис. грн., нарахування по договорам ЦПХ становить – 63,359 тис. грн.

 - предмети та матеріали у тому числі

Бензин, дизпаливо, мастила та антифриз – 131,295 тис. грн.

Канцтовари – 2,100 тис. грн.

Матеріали та запчастини, сантехніка – 43,423 тис. грн.

Оплата за спец водокористування – 25,0 тис. грн.

Ритуальні послуги (атрибутика) – 16,545 тис. грн.

Інші поточні видатки – 0,986 тис. грн.

 

По галузі  «Інша діяльність»  - 586,514 тис. грн., або 1,19%. 

Заходи із створення продовольчого резерву у зв’язку із воєнним станом

Всього витрачено коштів 278,483 тис. грн., з них:

- продукти харчування для створення продовольчого резерву: 103,680 тис. грн. цукор, макарони; 21,920 тис. грн. – консерви; 48,330 тис. грн. - борошно, олія;  4,682 тис. грн. продукти для пунктів обігріву.

  • Пально - мастильні матеріали на ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій 69,970 тис. грн. та на роботу генераторів в пунктах обігріву 29,900 тис. грн.

 

Заходи та роботи з територіальної оборони

Всього витрачено коштів 308,032 тис. грн., з них придбано:

   6 вогнегасників 3,9 тис. грн.

Укріплення блокпостів 25,5тис. грн.

Виготовлено білборд 18,970 тис. грн.

Закуплено прапори України – 27,370 тис. грн.

Придбано 50 рюкзаків для підрозділу ТРО 49,990 тис. грн.

Закуплено диз.паливо  на суму 99,640 тис. грн.

Будматеріали (цвяхи, арматура, мішки, сітка) для підрозділу ТРО 82,662 тис. грн.

Заготовлено 150 м3 деревини для будівництва бліндажів та укриттів на території району, в роботах взяли участь близько 160 осіб.

Перераховано в підтримку ЗСУ одноденний заробіток структурних підрозділів сільської ради –  107 тис. грн.

Для формування продовольчого резерву громади фермерськими господарствами надано благодійну допомогу сільгосп продукцією:

- Пшениця 47,4 т. : в тому числі Ісаєвське МТС -20т., ФГ «Котовське » 10т, ФГ «Оріон» - 7т., Юрко І.О. – 2т., Носуленко – 1т., Бебко М.Д. – 1т., Воронов Олександр – 1 т., Громадяни – 5,4 т.

- Соняшник – 10,2 т. : в тому числі ПП «Земля» - 4т., Воронов Олександр – 2т., ФГ «Оріон» - 1,2т., Балановський Володимир – 1., Орко І.Ю. – 2т.

- Кукурудза – 15т. : в тому числі Чуба О.Г – 10т, Селіхов В.В. – 5 т.

     На протязі року формувались пакунки, розподілялись мука, соняшникова олія, пшенична крупа серед населення громади. Робота продовжується по сьогоднішний день.

 

 

К У Л Ь Т У Р А   Т А   М И С Т Е Ц Т В О

 

Касові видатки  у 2022 році на утримання галузі культури та мистецтва становлять у сумі 2 263,727 тис. грн. (4,59%), у тому числі на утримання сільських бібліотек виконано видатків на суму 622,435 тис. грн. з них:

КЕКВ 2111 «заробітна плата» - 468,402 тис. грн. утримується 6 штатних одиниць, середня заробітна плата складає 6505,58 грн.

КЕКВ 2120 «нарахування на заробітну плату» -132,368 тис. грн., що складає 28,3 % від нарахованої заробітної плати.

КЕКВ 2210 «предмети та матеріали» на суму 21,665 тис. грн. на вогнегасники.

 

На утримання сільських клубів та будинків культури виконано касових видатків на суму 1 384,337 тис. грн.

У тому числі:

КЕКВ 2111 «заробітна плата» - 747,649 тис. грн., штатна чисельність 11,25 штатних одиниць, середня заробітна плата одного працівника – 5 538,00 грн.;

КЕКВ 2120 «нарахування на заробітну плату» - 201,168 тис. грн., що складає 26,9% від нарахованої заробітної плати;

КЕКВ 2210 «предмети та матеріали» - 68,061 тис. грн., у тому числі інфрачервоні обігрівачі до А-Іванівського будинку культури – 49,8 тис. грн.,  обігрівачі Богданівський сільський клуб 12,8 тис. грн. та ін.;

КЕКВ 2240 «оплата послуг (крім комунальних)» - 246,188 тис. грн. з них на поточний ремонт (заміну вікон та дверей) в Богданівському будинку культури - 199,988 тис. грн. та монтаж  опалення в будинку культури с. А-Іванівка - 46,20 тис. грн.;

КЕКВ 2273 «оплата електроенергії» -  106,151 грн., використано 18320 кВт.

КЕКВ 2275 «оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг» -  15,120 тис. грн. на закупку дров.

 

На утримання штатних працівників Центру дозвілля (1070)  використано 300,070 тис. грн.

У тому числі:

КЕКВ 2111 «заробітна плата» - 88,119 тис. грн., штатна чисельність 3,5 штатні одиниці, середня заробітна плата одного працівника становить – 2 797,00 грн.;

КЕКВ 2120 «нарахування на заробітну плату» - 19,414 тис. грн., що складає 22% від нарахованої заробітної плати;

КЕКВ 2210 «предмети та матеріали» - 2,492 тис. грн.;

КЕКВ 2240 «оплата послуг (крім комунальних)» - 190,045  тис. грн.  (встановлення опалення).

 

На утримання штатних працівників Будинку дитячої та юнацької творчості (4081), який створений на базі колишнього Центру дозвілля у вересні 2022 року, використано 256,954 тис. грн.

У тому числі:

КЕКВ 2111 «заробітна плата» - 151,073 тис. грн., штатна чисельність 3,5 штатні одиниці, середня заробітна плата одного працівника становить – 8 392 грн.;

КЕКВ 2120 «нарахування на заробітну плату» - 33,236 тис. грн., що складає 22% від нарахованої заробітної плати;

КЕКВ 2273 «оплата електроенергії» -  72,645 грн., використано 18320 кВт.

 

По галузі «Державне управління» – виконано видатків на суму 6 205,614 тис. грн., або 12,58%.

 

1. На утримання апарату управління виконавчої влади використано касових видатків на суму 4 470,577 тис. грн., що становить 9,06 % від видатків загального фонду місцевого бюджету.

У тому числі:

КЕКВ 2111 «заробітна плата» – 3 040,725 тис. грн. (в т.ч. грошова винагорода за договорами ЦПХ 61,320 тис. грн. за поточний ремонт адмін. будівель, ремонт автомобіля), штатна чисельність 19,5 штатні одиниці, середня заробітна плата одного працівника складає 11 753,00 грн.

КЕКВ 2120 «нарахування на заробітну плату» - 714,960 тис. грн. .(в т.ч. нарахування на грошову винагороду по договорам ЦПХ - 13,490 тис. грн.), що складає  23,5% від нарахованої заробітної плати.

КЕКВ 2210 «предмети та матеріали» на суму 354,310 тис. грн., з них:

  • Обігрівачі  - 7,560 тис. грн.

  • Канцтовари, тонер для заправки картриджів -   72,497 тис. грн.

  • Бензин – 118,920 тис. грн., 2880 літрів.

  • Запчастини – 14,752 тис. грн.

  • Господарчі товари, миючі засоби – 10,788 тис. грн.

  • Джерела безперебійного живлення – 22,890 тис. грн.

  • Будматеріали для поточного ремонту адмін. будівлі сільської ради та старостинського округу с. Настасіївка – 106,903 тис. грн.

КЕКВ 2240 «оплата послуг – 68,643 тис. грн., з них:

  • Послуги  інтернет зв’язку  -  17,280 тис. грн.

  • Оплата за Програмні комплекси - 3,2 тис. грн.

  • Послуги зв’язку, телефони - 20,288 тис. грн.

  • Висвітлення діяльності у газеті «Степовий маяк» - 12,0 тис. грн.

  • ремонт і заправка принтерів -7,925 тис. грн.

  • Послуги щодо отримання КЕП - 4,650 тис. грн.

  • Технічна підтримка веб-сайта – 2,5 тис. грн.

  • Заправка вогнегасників – 0,800 тис. грн.

КЕКВ 2273 «оплата електроенергії» -160,113 тис. грн., використано  27583 кВт. 

КЕКВ 2275 «оплата інших енергоносіїв» - 130,132 тис. грн.; у тому числі дрова 86,332  тис. грн. за 55,9м3, вугілля 3,0 тони на суму 43,800 тис. грн.

КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» - 1,693 тис. грн., у тому числі екологічний податок 1,665 тис. грн., сплата пені за послуги зв’язку  - 0,028 тис. грн.

 

2. На утримання апарату відділу освіти, культури та туризму використано 367,676 тис. грн.

 

У тому числі:

КЕКВ 2111 «заробітна плата» -  289,485 тис. грн., штатна чисельність  3 шт. од., фактично зайнято 2 штатні одиниці, середня заробітна плата становить 12 061 грн.

КЕКВ 2120 «нарахування на заробітну плату» - 63,687 тис. грн.

КЕКВ 2210 «предмети та матеріали» -  14,504 тис. грн.

 

3. На утримання апарату новоствореного, у вересні 2022 року, управління соціального захисту населення видатки становлять – 79,161 тис. грн.

У тому числі:

КЕКВ 2111 «заробітна плата» - 61,952 тис. грн.  штатна чисельність 2 штатні одиниці, середня зарплата склала – 10 330,00 грн.

КЕКВ 2120 «нарахування на заробітну плату» - 13,629 тис. грн.

КЕКВ 2210 «предмети та матеріали» -  3,580 тис. грн. (канцтовари).

 

4. На утримання апарату служби у справах дітей – 356,153 тис. грн.

У тому числі:

КЕКВ 2111 «заробітна плата» - 253,843 тис. грн.  штатна чисельність 2 штатні одиниці, середня зарплата склала – 10 577,00 грн.

КЕКВ 2120 «нарахування на заробітну плату» - 56,704 тис. грн.

КЕКВ 2210 «предмети та матеріали» - 22,642 тис. грн. - канцтовари.

КЕКВ 2240 «оплата послуг (крім комунальних)» -3,200 тис. грн.. (програмне забезпечення).

КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» - 4,958 тис. грн.  витрати пов’язані з подачею позовних заяв до суду.

 

5. На утримання відділу фінансів – 946,853 тис. грн., у тому числі:

КЕКВ 2111 «заробітна плата» -737,432 тис. грн., штатна чисельність 4 штатних одиниці, середня заробітна плата складає  15,363 грн.

КЕКВ 2120 «нарахування  на заробітну плату» - 162,235 тис. грн. 

КЕКВ 2210 «предмети та матеріали» - 28,927 тис. грн. канцтовари -28,927 тис. грн.  .

КЕКВ 2240 «оплата послуг» - 10, 676 тис. грн.  за користування інформаційно-програмним комплексом «Місцеві бюджети».

КЕКВ 2270 «оплата енергоносіїв, відшкодування експлуатаційних витрат» - 7, 583 тис. грн. згідно укладеного договору за  оренду кімнати під офіс з Миколаївською селищною радою.

 

По галузі «Міжбюджетні трансферти»  використано у 2022 році 488,425 тис. грн., або 0,99%. з них:

  1. Передано «інші субвенції з місцевого бюджету» Сергіївській селищній раді Білгород-Дністровського району Одеської області у розмірі 50,0 тис. грн., як фінансову допомогу на ліквідацію наслідків ракетних ударів нанесених ракетами російської федерації 1 липня 2022 року, а саме для відновлення постраждалих квартир 9-ти поверхового житлового будинку та об’єктів туристичної інфраструктури.

  2. Передано «інші субвенції з місцевого бюджету» Березівській міській раді на суму 220,821 тис. грн. у тому числі: 

  •    компенсаційні витрати за надані соціальні послуги особами, які      здійснюють догляд за непрацездатним населенням  - 164, 621 тис. грн. (9 осіб);

  •    компенсаційні витрати за надані пільги з телекомунікацій послуги пільговим категоріям населення  - 1,2 тис. грн. (1 особа);

  • для придбання ПММ та медикаментів для боротьби з Covid-19 КНП «Березівська МЦЛ» - 55,0 тис. грн.

 

У 2022 році  здійснено фінансування за затвердженими на 2022 рік Програмами у сумі 217,604 тис. грн.:

  • за Програмою «Забезпечення публічної безпеки та правопорядку на території Андрієво-Іванівської сільської ради на 2021-2023 роки» використано 50,0 тис. грн для фінансування на придбання ПММ.

  •  за Програмою РС ГУ ДСНС України в Одеської області «Про затвердження програми цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Андрієво-Іванівської сільської ради на 2020-2023 роки» – 74,597 тис. грн. для придбання спецодягу.

  •  за цільовою Програмою з територіальної оборони Березівської райдержадміністрації з метою забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері обороноздатності, налагодження дієвої співпраці підрозділів Збройних Сил України, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування у цій сфері на 2022-2024 роки – 93,007 тис. грн.

 

 

ІІ. СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД

По галузі «Охорона здоров’я» у 2022 році за рахунок коштів місцевого бюджету закуплений кардіограф на суму 35,720 тис. грн.

 

По «соціальному захисту» придбано:

основних засобів на загальну суму – 64,5 тис. грн.;

комп’ютерне обладнання – 24,0 тис. грн.;

генератори 2 шт.  на суму 40,5 тис. грн.

 

По «благоустрою громади» проведено капітальних видатків на суму 86,000 тис. грн.,

У тому числі:

  • Придбано та встановлено 2 зупинки на суму 36,0 тис. грн.

  • Придбано два насоси до артсвердловин для КП «Тилигульське» на суму 50,0 тис. грн.

 

По «апарату управління» проведено капітальних видатків на суму  103,322 тис. грн.:

  • Придбано 2 персональних комп’ютери в зборі, 2 принтери на суму 88,617 тис. грн..

  • Придбано піч калориферну для облаштування сховища на суму 14,705 тис. грн.

 

Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха - придбано 4 генератори для пунктів обігріву 223,302 тис. грн.

 

Заходи та роботи з територіальної оборони

Всього витрачено коштів 145,586  тис. грн., з них придбано :

-5 систем оповіщення 95,600 тис. грн.

-генератор 49,986 тис. грн.

 

По відділу освіти КМСТ:

- виготовлено проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу  А-Іванівської ЗЗСО -58,067 тис. грн.

- за рахунок розподіленого залишку освітньої субвенції 2021 року з державного бюджету у сумі 1 576 487,20 грн. здійснено закупівлю наступних предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря:

- 4 генератора на суму 319 872,00 грн. 

- 8 вогнегасників – 8 000,00 грн.

- 8 пристроїв БФВ - принтерів - 57 984,00 грн.

- 4 мультімедійних проектора – 99 936,00 грн.

- 4 комплекти кріплення проектора -18 000,00 грн.

- 4 інтерактивні дошки – 99 816,00 грн.

- 2 ноутбуки – 39 999,60 грн.

- 2 персональних комп’ютера -54699,60 грн.

- 8 дошок 5-ти поверхневих – 46 400,00 грн.

- 30 комп’ютерних столів – 70 050,00 грн.

- 25 комп’ютерних стільців – 29 850,00 грн.

- шкільні меблі, меблі в столову  -  731,880 тис. грн.. – неоплачена кредиторська заборгованість.

- для працівників централізованої бухгалтерії придбано  комп’ютери на суму 35,0 тис. грн.

- для  Будинку дитячої та юнацької творчості придбано на суму 38,0 тис. грн. грн. 1 ноутбук, музична колонка, БФП-принтер.

 

За рахунок власних коштів проведено касові видатки на суму 522,462 тис. грн. у тому числі:

  • по відділу освіти КМСТ  на суму 340,0 тис. грн.

  • по територіальному центру на утримання в стаціонарному відділенні людей похилого віку – 182,462 тис. грн.

 

Економіка та підприємництво

За станом на 1 січня 2023 року у громаді налічується 38 діючих регуляторних актів. Переважна більшість регуляторних актів спрямована на регулювання: встановлення ставок місцевих податків і зборів та Правила благоустрою на території населених пунктів сільської ради.

За звітний період 2022 року Андрієво-Іванівською сільською радою прийнято 5 проєктів регуляторних актів направлені до Державної регуляторної служби, з яких 5 затверджено сесією сільської ради.

Станом на 1 січня 2023 року на обліку налічується  192 суб’єкти підприємництва, а саме: фізичні особи-підприємці – 137;  юридичні особи сільгоспвиробництва - 55.

 

Агропромисловий комплекс

  Місцева економіка має яскраво виражену сільськогосподарську спеціалізацію. Основний напрямок – рослинництво з розвиненим виробництвом соняшника, кукурудзи, пшениці, ячменю, ріпаку, сої. Виробничу діяльність здійснюють 55 сільськогосподарських підприємств із них 42 фермерських господарства.

Бюджетоутворюючі підриємства – підприємства сільгоспвиробники:

Ісаєвска МТС – Директор Албул А.Ю.

ПП Земля – Грищенко А.Б.

Ф/Г Оріон – Кіструга В.А.

Вищезазначені підприємства забезпечують 67% надходження ПДФО громади.

Всього надійшло ПДФО від сільгоспвиробників – 5417,7 тис. грн. В тому числі Ісаєвська МТС 2 089,9 тис.грн.

ПП Земля 826,4 тис.

ФГ Оріон 727,2 тис.грн.

Всього: 3643,4 тис.грн.

 

Сплата ПДФО в розрізі старостинських округів за 2022 рік (юридичні особи) 

 

Округи

тис.грн.

Питома вага %

Га.

Скосарівський

786,8

14,5

2321

Ісаєвський

2 243,1

41,4

3607

Левадівський

651,3

12,0

2395

Настасіївка

179,1

3,3

1289

Андрієво-Іванівка

1 557,4

 

28,7

1958

Всього

5 417,7

 

100

11570

Місцевий бюджет недоотримав в 2022 році ПДФО в розмірі близько 4500 тис.грн. в результаті низького рівня сплати даного податку юридичними особами.

   

  

Регіональна політика

Андрієво-Іванівська сільська рада завершує роботу по розробці Стратегії розвитку Андрієво-Іванівської сільської територіальної громади на період 2023-2028 роки (далі – Стратегія). Орієнтовний строк затвердження даної Стратегії – квітень 2023 року.

 

Державні закупівлі

За звітний період із використанням системи електронних публічних закупівель Prozorro  підприємствами, організаціями та виконавчими органами  сільської ради оголошено, проведено відкритих торгів та спрощених закупівель на загальну суму 2201тис,грн. Завдяки використанню системи електронних публічних закупівель досягнуто економії у розмірі 67тис ,грн

Зовнішнє  освітлення

Ще одним із пріоритетних напрямків роботи  по благоустрою є експлуатація та утримання в належному стані вуличного освітлення, але спочатку війни було вимкнено. Всі населені пункти вуличним освітленням забезпечені практично стовідсотково, крім сіл Левадівка та Каховка. 

По даним населеним пунктам виготовлено ПКД і по закінченню воєнного стану буде проведено вуличне освітлення.

Благоустрій населених пунктів

Особлива увага в громаді приділяється питанню благоустрою населених пунктів та їх санітарного стану. 

На протязі року проведено впорядкування сміттєзвалищ на територіїї практично всіх населених пунктів, роботи виконувались трактором комунального підприємства ДТ-75, неодноразово.

В рамках акції благоустрою «За чисте довкілля», до Великодніх свят були приведені у належний стан: паркові зани, узбіччя доріг, зупинки, території адміністративних будівель, кладовища. Всього на благоустрій територій населених пунктів та кладовища завезено 43 машини піска та вивезено 62 машин сміття.

В розрізі старостинських округів:

  • Скосарівський: проводився ямковий ремонт вулиці Паркової, Олександра Калашника (частково, засипання відходами асфальтного покриття).

  • с.Богданівка: проведено облаштування рову (320м) з метою уникнення підтоплення присадибних ділянок. Проведено поточний ремонт поверхні зупинки та перекриття споруди споруди на кладовищі.

Проведено облаштування переходу через р.Тилигул (поварено поручні, пофарбовано, заспано вибоїни).

 Облаштовано територію біля адміністративної споруди старостинського округу (встановлено плитку за рахунок коштів спонсорів).

Староста округу Зарічанський В.С. систематично та ціленаправлено працює, тримає на контролі стан справ на підпорядкованої території.

-с.Ісаєво: встановлено зупинку для школярів.

Розпочато облаштування території ФАПу (поставлено плитку роботи будуть продовжені в 2023 році).

 Облаштовано флагшток біля будинку культури.

  • с.Андрієво-Іванівка: проведено ямковий ремонт, засипання асфальтними відходами по вулицям: Шкільна, Центральна, провулок Молодіжний. Проведено облаштування входу до Будинку дитячої та юнацької творчості (встановлено плитку, проведено штукатурку, та фарбування)

Працівниками комунального підприємства виготовлено біг-борд для вивісок патріотичної агітаціії.

  • с. Настасіївка, Новогригорівка: проведено роботи по облаштуванню спортивної площадки біля дошкільного підрозділу: завезено пісок, проведено розрівнювання території, роботи будуть продовжені, планується встановлення обладнання та спортивного інвентаря.

Облаштовано приміщення для дітей, проведено поточний ремонт: встановлено вікна, двері, закуплено спортивний інвентар. В. с. Новогригорівка вийшов з ладу глибинний насос, який було відремонтовано, але в подальшому закуплено новий за рахунок місцевого бюджету. Для жителів с. Піщано-Петрівка протягом року 16  разів здійснювався підвіз води, допомогу транспортом надавали ТОВ «Ісаївська МТС» (Албул А.Ю.) та Артюх І.М. по цивільно правовій угоді. При виконнанні робіт на територіях громади допомогу транспортом надавали місцеві фермери та громадяни.

          -с. Левадівка: встановлено та облаштовано зупинку по вулиці Садова/Центральна, для дітей. Проводився ямковий ремонт в центрі села біля зупинки.

На протязі року роботи по благоустрою проводились систематично (білування дерев, обкоси паркових зон, узбіч доріг, спортивних площадок та інших територій) за активної співпраці старост сіл та комунального підприємства.

Допризовна підготовка юнаків

В громаді приділяється увага питанню організації та фінансового забезпечення проведення заходів, пов’язаних з допризовною підготовкою юнаків, проведення приписки до призовної дільниці і призову громадян України на строкову та контрактну військову службу до  Збройних  сил України, забезпечення мобілізаційної підготовки та проведення мобілізації на 2023 рік.

На території громади обліковується 185 осіб допризовного віку.

З бюджету громади профінансовано по Програмі «Призовник» 14,440 тис. грн., в тому числі: на перевезення призовників строкової  та контрактної служби на обстеження – 10,440 тис. грн., та  придбання канцелярських товарів – 4,0 тис. грн.

 

Соціальний захист

Соціальне забезпечення – одна з головних функцій держави, яка здійснюється завжди і за будь-яких умов на користь найбільш вразливих верств населення. За останні роки, нажаль, збільшуєтьсякількістьгромадян, якіпотребуютьсоціальногозахисту. Соціальнийзахистгромадянполягає у  підтримцінаселення шляхом надання соціальної допомоги та соціальних послуг.  Ці та інші заходи по забезпеченнюсоціальнихгарантій на територіїАндрієво-Іваніської сільської територіальної громади здійснюють спеціалісти  Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)Андрієво-Іванівської сільської ради.

З метою наближення надання державної допомоги сімʼям з дітьми, малозабезпеченим та багатодітним сімʼям, особам з інвалідністю, іншим пільговим категоріям та здійснення їх соціальної підтримки спеціалісти служби у справах дітей через програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» за  2022 рік прийнято 1109 заяв, у тому числі: 705 заяв – щодо призначення  субсидій, 404 заяви – призначення  державних соціальних допомог та пільг. Заяви стовідсотково опрацьовані та передані для прийняття рішення до Управління соціального захисту населення  Березівської районної державної адміністрації.Складено 705 актів обстеження матеріально-побутових умов сімꞌї для призначення житлової субсидії, 5 актів обстежень сімей, у яких виховуються діти з інвалідністю.

З метою підтримки малозахищених верств населення та надання соціальних послуг тим громадянам, які цього потребують, у громаді розроблені і діє 4 сільських програми: Програма соціального захисту населення Андрієво-Іванівської  сільської територіальної громади «Милосердя», Програма відшкодування компенсації за перевезення окремих пільгових категорій громадян Андрієво-Іванівської сільської ради в  маршрутах загального користування автомобільним транспортом, Програма оздоровлення та відпочинку дітей влітку, Програма  підтримки КНП «Андрієво-Іванівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини». Всі програми розроблені на період 2021-2023 років та передбачають фінансування за рахунок коштів Андрієво-Іванівського місцевого бюджету.

За рахунок коштів місцевогобюджету протягом січня-грудня 2022 року 297  мешканців громади отримали одноразові грошові виплати та допомоги на загальну суму 544,50 тис. грн., у тому числі:

- 237 особам пільгових категорій (ветеранам війни, зокрема, учасникам АТО,військовослужбовцям та сім’ям загиблих військовослужбовців учасникам бойових дій на території інших держав, особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи) надано виплату до памʼятних дат на суму 285,00 тис. грн.; 

- 6 особам, які опинилися у скрутному матеріальному становищі внаслідок непередбачених обставин, виплачено допомогу на суму 12,50 тис. грн.; 

- 4 особам надано допомогу на поховання громадян не пенсійного вікуна суму 11,0  тис. грн.;

- 43 особам надано допомоги на лікування на суму 152, 0 тис. грн.;

- 28 особам, інвалідам 1 групи, надано допомоги на суму 28,00 тис. грн..;

- допомога на поховання загиблих військовослужбовців на суму 84,00 тис. грн.    

У громаді проводиться робота щодо влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в сімейні форми виховання,  профілактики соціального сирітства, дитячої безпритульності та бездоглядності.

На території громади функціонують:

- 2 прийомні сімʼї, в які влаштовано на виховання та спільне проживання  3 дитини;

- 15 сімей опікунів та піклувальників, в яких виховується 22дітей.

Здійснюється контроль за умовами виховання та проживання дітей в сім’ях опікунів та піклувальників, прийомних сім'ях, дитячих будинках сімейного типу. Протягом  поточного періоду перевірено умови проживання 6 дітей в 6 сім'ях опікунів, піклувальників, 3 дітей – в 2 прийомних сімʼях .

На первинному обліку перебуває 121 дитина, що опинилися в складних життєвих обставинах, які виховуються у 40 сімʼях. За 2022 рік 9 сімей в яких виховується  34 дитини знято з обліку в результаті позитивних змін. Проведено 243 обстеженняумов проживаннясімей, якіопинилися в складнихжиттєвихобставинах.

 

У 2021 році для 4-х осіб Андрієво-Іванівської  громади, з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування виділено субвенцію з державного бюджету для виплати грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення на загальну суму 1667,68 тис. грн. З них 4 особи звернулись із заявами про надання грошової компенсації і відкрили спеціальні рахунки в банку. У 2022 році за ці кошти двом особам придбано дві квартири на загальну суму 833 838грн. 

 

На обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг)Андрієво-Іванівської сільської ради перебуває 40 сім’ї (СЖО) / 183 особи, в яких виховуються 122 дитини; особам цієї категорії надано 1594  соціальних послуг.

 

Під соціальним супроводом перебуває 19 сімей / 49 дітей, за карткою надання соціальних послуг – 40 сімей  / 122 дитини.

 

Соціальними робітниками територіального центру (9 осіб), які надають соціальні послуги за місцем проживання (догляд вдома), обслуговується 80 осіб, які отримали 5432 безкоштовні послуги.

 

У відділенні надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання на 10 ліжко-місць станом на 01 січня 2023 року всього знаходиться 9 осіб.  На  повному державному забезпеченні перебуває 8 осіб, та одна особа отримує соціальні послуги на платній основі, які за медичними показниками потребують сторонньої допомоги. Отримано особами цієї категорії 3267 послуг. Мешканці відділення одержують необхідні їм соціальні послуги та в повному обсязі забезпечуються: житлом, одягом, взуттям, постільною білизною, чотириразовим харчуванням, медичним обслуговуванням, засобами пересування тощо.

З сільського бюджету за 2022 рік профінансовано видатки на утримання  Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) по загальному фонду на загальну суму 3  037,2 тис. грн., з них на відділення соціальних  послуг в умовах цілодобового перебування/проживання – 1416,9 тис. грн.

На спеціальний рахунок Центру в поточному періоді надійшло коштів на суму 195,561 тис. грн.. (це – надходження з органів Пенсійного фонду України частки пенсійних внесків за утримання на утримання осіб похилого віку у денному стаціонарному відділенні). 

Для надання гуманітарної допомоги внутрішньо переміщеним особам та іншим незахищеним верствам населення був створений гуманітарний штаб. Протягом 2022 року надійшло гуманітарної допомоги на суму 1964,5 тис.грн.(продукти харчування, засоби гігієни, одяг, взуття). Роздано гуманітарної допомоги на суму 1455,0 тис.грн. та сформовано резерв. Гуманітарна допомога надходила від координаційного гуманітарного штабу при Березівській районній військовій адміністрації Одеської області. В с.Настасіївка та с.Новогригорівка були створені місця компактного проживання для внутрішньо переміщених осіб на 70 ліжкомісць. На даний час там проживає 15 осіб .

З метою забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, дітей, внутрішньо переміщених осіб та зайнятості населення в жовтні 2022 року Андрієво-Іванівською сільською радою було створено Управління соціального захисту населення. Видатки державного бюджету склали 79,1 тис . грн.

 

 

У сфері медицини

Один із пріоритетних напрямків роботи громади – забезпечення населення якісною медичною допомогою. Медична допомога населенню Андрієво-Іванівщини надається медичними працівниками КНП «Андрієво-Іванівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини».  

З метою вдосконалення системи надання первинної медичної допомоги населенню діє Програма підтримки охорони здоров’я Андрієво-Іванівської територіальної громади, яка фінансується з місцевого бюджету. Фінансування закладу охорони здоровʼя у громаді здійснюється за рахунок коштів Національної служби здоров'я України, місцевого бюджету, а також власних коштів. Всього у 2022 році профінансовано  4 057 тис. грн. з них: 260,4 тис. грн.на енергоносії, 554 тис. грн. -  кошти громади   3 242,5 тис. грн. – кошти НСЗУ.

До складу КНП «Андрієво-Іванівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини» входять  6 фельдшерських пунктів.

У амбулаторії працюють 26 осіб, у тому числі: 5 лікарів, 1